ისტორია კამეტი 2019, 22 ივნისი, 0:19 ბოლო დროინდელი სოციოლოგიური კვლევის შედეგად გავრცელებული ინფორმაციით მაღალგანვითარებულ ქვეყნებს შორის იტალიის რესპუბლიკა მერვე პოზიციაზე ლიდერობს საუკეთესო ათეულ სახელმწიფოებს შორის, რაც ავსტრიული მედიასაშუალებით შევიტყვე ათი წლის უკან და სიმართლე გითხრათ დღეის მონაცემებით ნამდვილად არ ვუწყი მისი პლატფორმის შენარჩუნებულ ბალანს, მაგრამ ახლა მსურს, რომ კამეტის შესახებ მინი ფოტორეპორტაჟი შემოგთავაზოთ, რაც აუტო-მოტო ტოსკანურ ეპოქას უკავშირდება და მისი (რე-)პროდუქცია სადღეისოდ კამეტის საისტორიულო ექსპონატებია, რომელიც ყოველწლიურად ქალაქ ფლორენციის ცენტრალურ პიაცებზე ვიზირტორათვის სანახაოებრივ ექსპოზიციას მრავალფეროვანი სახით აწყობს და მის საავტომობილო კოლექციასაც ღია ცის ქვეშ უკლებლივ დაათვალიერებთ, რომლის შეძენაც მათსავე საიტზე განთავსებული ონლაინ აუქციონზე არის შესაძლებელი, სადაც ბიანკინას მოდელიდან დაწყებული წითელ ფერარამდე დამთავრებული ნაირგვარი მოდელის ტიპია განთავსებული და დაინტერესებულ პირებს აქვთ შანსი, რომ ეპოქის დროინდელი მატიანის წევრები გახდნენ, რომელთა ბიოგრაფიას საისტორიულო ფილმებიც კი ინახავს მრავლად (ბიანკინა, რომაული არდადეგები და სხვანი, მათი ჩამოთვლა კი შორს წამიყვანს) და ლაკონურად დავსძენ, რომ კამეტის არსებობა საავტომობილო სივრცეში 1968 წლიდან საჯაროდ ოფიციალურად ფიქსირდება აპს-ში და მისი პრეზიდენტი შეუდარებელი ჯუზეპე ბენსია, რომელიც ასევე მრავალი საღონისძიებო მანიფესტაციის თანაავტორი გახლავთ და კურატორიც, - ეს ახოვანი და გიშრისფერი კაცი. ჯორჯიანა 21.06.2019 ფირენცე/იტალია 23 შეფასება არ არის
|