x
image
carpediem
''გაჟიმულები'' და სექსის მქონენი
image

სიტყვა ''გაჟიმულების'' გამო მაინცდამაინც გასაჩივრებას ნუ დააწვებით, რადგან მთლიანად სტატია ზუსტად ამ სიტყვაზეა აგებული, თემაც ზუსტად ამ სიტყვას ეხება - ''გაჟიმულები''

თუ მაინც და მაინც გაასაჩივრებთ არც 7 დღიანი დაბლოკვაა პრობლემა, მაინც მივდივარ თბილისიდან. ეხლა რაც შეეხება სტატიის არსს.

რამოდენიმე დღის წინ ბაკურ სვანიძის სტატია წავიკითხე, სახელწოდებით ''გუშინწინ გაჟიმულები'', სტატიიდან ერთი დასკვნის გამოტანა შეიძლება მხოლოდ, რაც სამწუხაროდ კომენტარებიდან თუ გამოვალთ ბევრმა ვერ გაიგო.


ესაა თავად სიტყვა.

საქართველოში ტენდეციასავით ჩამოყალიბდა რომ ბიჭი ''ჟიმავს'', გოგო ''იჟიმება''.
რატომ? სექსი ხომ ორმხრივი აქტია, ნებაყოფლობითი ხშირ შემთხვევაში, ქალისა და მამაკაცის სქესობრივი აქტი, რომელშიც აბსოლიტურად თანაბარ, ასე ვთქვათ მდგომარეობაში არიან ქალიც და მამაკაციც. რატომ ითვლება ამ შემთხვევაში მამაკაცი პრიორიტეტად? რადგან მის გარეშე აქტი ვერ შედგება?
ვერ მო-გარ-თვით, პრაქტიკაში საკმაოდ ხშირად იყო საქმეები გაუპატიურებაზე, სადაც მსხვერპლის როლში სწორედ მამაკაცები იყვნენ და არა ქალები. თუმცა ეს რა თქმა უნდა ზედაპირულად ეხება იმას რაზეც მე ვწერ.
რატომ ვიყენებთ თავს ''გაჟიმულების'' მდგომარეობაში? ჯერ რა უხეში სიტყვაა, შემდეგ რა უხეში აზრი.

დიალოგი :
-
რა ქენი შეჩემა, მო***ნი ის გოგო?

- კი, მაგრად გავჟიმე


შენიშვნა 1

თავად სიტყვა გავჟიმე, ნაცვლად სიტყვათა საკმაოდ კარგი შეთანხმებისა სექსი გვქონდა

შენიშვნა 2

"ბლატაობის" ტენდენცია. გოგოს "პადიეზდამდე" მიაცილებენ და მეორე დღეს მთელმა საძმაკაცომ იცის მისი გმირობის ამბავი.

''აუ რა ნაშა ავაგდე რო იცოდე...აუ..აუ..აუ'' . და ქართველი გოგოებიც ასეთ მამაკაცებს ''ძერსკებად'' თვლიან, ხო, კაცობა საძმაკაცოშიც და ხშირად ქალებშიც ''გაჟიმულ'' ქალთა რაოდენობით განისაზღვრება. თუმცა ეს არ არის მთავარი, მთავარი სახელების აფიშირებაა

დიალოგი :

- ბიჭო გახსოვს ის გოგო ზღვაზე რო გავიცანი?

- ვინ, ქეთა?

- ხო ქეთა, აუ გუშინ რა ვუქენი იცი?

..............ჩემი მოკრძალებული აზრით უბრალოდ გოიმობა




მეორე მხრივ ავიღოთ ქართველი ქალები, რომლებმაც ასე ვთქვათ აიშვეს. მათ ევროპული სექსი ის გონიათ, რომ შეუძლიათ ნებისმიერთან დაწვნენ, ეს გონიათ სექსის თავისუფლება. შემდეგ გამოვლენ და იტყვიან - ხო, მე სექსი მქონდა, ამასთან, ამასთან, ამასთანაც ... და ეს გონიათ თავისუფლება, ევროპული ცხოვრება, 21-ე საუკუნე

აქაც ბნელა

აბა წადით თქვენს ნაქებ ამერიკასა და ევროპაში და იპოვეთ თავმოყვარე ქალი, რომელიც ღიად ისაუბრებს თავის სექსუალურ პარტნიორებსა და თავგადასავლებზე.


დასკვნა 1

ისწავლეთ განსხვავება ევროპულ თავისუფალ სექსსა და ქართულ აღვირახსნილობას შორის.

დასკვნა 2

არავინ არ ჟიმავს და არავინ არ იჟიმება, თქვენ გაქვთ სექსი. და არც კაცობა ისაზღვრება დაპყრობილი ქალების რაოდენობით.


/

PS - რა თქმა უნდა თემა თქვენთვის ყველაზე საყვარელია.

ცხოვრებამ მოიტანა რა ვუყო, ტატუს გაკეთება მინდა და ფული მჭირდება, ფულს კი ბევრი ნახვა.

გმადლობთ გმადლობთ

31
1042
23-ს მოსწონს
4-ს არა
ავტორი:carpediem
carpediem
1042
  
2013, 12 სექტემბერი, 17:23
ბაზარი არააა მე თითონ ბიჭი ვარ. კაცი მაშინაა კაცი როცა ამით არ მარიაჯობს ამით მარიაჯობენ ქალის ხამები, შენ სექსი შენი სიამოვნებისთვის გაქ და არა სხვისთვის, და ხშირად სამწუხაროდ ბიჭები იმასაც ყვებიან რაც სინამდვილეში არც მომხდარა. = )))
2013, 2 იანვარი, 0:51
გაჟიმული უბრალოდ ანატომიური აგებულების გამოა, ხვდებით?!
თუმცა ამ სიტყვისთვის გოგო არ მემეტება
2012, 13 აგვისტო, 14:00
პირადად არ მაქ ეგეთი აგდებული დამოკიდებულება მდედრების მიმართ.
2012, 1 აგვისტო, 15:07
ქართველი მამაკაცების წარმოდგენა: არსებობს ადამიანი, სახელად ქალი, ქალები იყოფა ორ სახეობად, ბო..ები და ცოლები, თავის მხრივი ისინი ქვე სახეობებადაც იყოფიან, პირველი მათგანი კაცებს ესაჭიროებათ ბუნებრივი მოთხოვნილებების დასაკმაყოფილებლად, ხოლო მეორე ანუ ცოლები მხოლოდ და მხოლოდ რეპროდუცირებისთვის არის საჭირო, და კიდევ იმისთვის სიბერეში როდესაც ბო..ების თავი აღარ ექნებათ ვინმემ ხომ უნდა მოუაროს??
2012, 18 ივლისი, 15:57
რა კითხვაა : )
?
2012, 18 ივლისი, 15:56
რომელი ხარ ?
2012, 18 ივლისი, 14:28
დაგსჯიან :დ :დ
2012, 18 ივლისი, 14:24
ნუ სისინებ გველო :დ
2012, 18 ივლისი, 14:17
მოდი ამაზეც გიპასუხებ, რაკი 1 ვრცელი კომენტარი უკვე ვგლიჯე.

მორალი სუბიექტური ცნებაა, ამაზე ვთანხმდებით, მაგრამ საკითხია ფართო და შეიძლება ბევრი გაიგო მორალზე, როგორს ზნეობრივ კრიტერიუმთა ერთობლიობაზე და უკვე ჩამოყალიბდე. ეს მაგარი არგუმენტია ძალიან, ვერავინ განსაზღვრავს, ვერა მააშ :დდ

არსებობს ორგვარი, ინდივიდუალური და კონვენციონალური მორალი.

ინდივიდუალურია ის, რასაც ამბობ შენ. ჩემთვის რაც მორალურია, ის სხვისთვის შეიძლება არ იყოს მორალური და როგორ მოვიქცე, ვინ ჩამოაყალიბებს მორალის ცნებას და ა.შ

კონვენციონალური მორალი არის საზოგადოებაში დამკვიდრებული და აღიარებული ქცევის წესთა ერთობლიობა. რომელიც კულტურულ საფუძვლებზე წარმოიშვა.

ასე რომ, ძალიან ზუსტად შეიძლება განისაღვროს აღვირახსნილობა და ბოზობა რაციონალურად.


ეკლესიაში რომ იყავი და ეზიარე, მაგაზე საუბარი არ ტეხავსო ვინ თქვა ? ძალიან ტეხავს, ეგეც უკუნი სიბნელეა.
2012, 18 ივლისი, 14:12
შენ კომენტარში კი არ ბნელა იმენა ბურუსია :D

კონსტიტუციას, საერთაშორისო შეთანხმებებს და ა.შ, რომ თავი დავანებოთ, სადაც ზუსტადააა განსაზღვრული ადამიანის პატივი და ღირსება, ინტიმური სფერო და ა.შ, არსებობს კიდე ადამიანური შეფასების კრიტერიუმები.

სფეროს ეწოდება ინტიმური-იურიდიულადაც, სხვათა შორის.
სტატიაში სწორადაა აღნიშნული, რომ არც ერთ განვითარებულ ქვეყანაში, ადამიანი საკუთარ პირად და ინტიმურ სფეროს საზოგადოების სალაპარაკოდ არ ხდის.

რა არის ცუდი იმაში რომ ქალმა ისაუბროს საკუთარ სექსუალურ მიღწევებზე ? სად გააჩნია. მეგობრებთან ? კიბატონო, პარტნიორთან თავის წარსულზე ? კი.

აქ სხვა პრობლემაა. ამის აფიშირება.
დასამალია და სამარცხვინოვო არ წერია არსად, გოიმობაა მაგარი სიბნელეა საკუთარი ინტიმური სფერო ისე გეკიდის, რომ მასზე ხალხი ასაუბრო.

თავისუფლება კი თავის თავში თავისუფლების ყველა ასპექტს არ გულისხმობს. აქ ბურუსი კი არა, უკვე ჯანღი და უკუნეთია :დდ
წინა კომენტარების ნახვა
0 0 10