x
მეტი
  • 24.05.2022
  • სტატია:119462
  • ვიდეო:354031
  • სურათი:491853
ვიქტორია სეკრეტი

image
შოკოლადს

ყველაფერი ჯერ კიდევ, 1977 წლიდან დაიწყო . ეს მოხდა სან-ფრანცისკოს გარე უბანში . ახალგაზრდა კაცმა როი რაიმონმა გადაწყვიტა, მეუღლისათვის გაეკეთებინა დიდი სიურპრიზი და ეჩუქებინა ქალის თეთრეული. ის მივიდა ადგილობრივ მაღაზიაში. სამწუხაროდ, ამ ტიპის მაღაზიებს, არ ქონდათ იმის უნარი განვითარებული რომ მომსახურეობოდნენ, მამაკაც კლიენტს სათანადოდ . ისინი შებოჭილები იყვნენ . არჩევანში ვერაფრით, ეხმარებოდნენ .

ამან როი დააფიქრა, და მალე იდეაც მოუვიდა თავში .თავად შეექმნა, ბრენდი და გაეხსნა მაღაზია .

ეს რევოლუციური ისეა, იყო .ახალგაზრდა კაცის, თავში . მან დაასრულა, სტენფორდის უნივერსიტეტი .მიიღო მაგისტრის ხარისხი, და მას შემდეგ შექმნა, ბრენდი, ახალი ტიპის ევროპული კომბინირებული ელეგანტური ხაზი.

პირველი მაღაზია, გახსნა სტენფორდის სავაჭრო ცენტრში . ინტერიერი, იყო გასაოცრად მყუდრო .კედლები დამშვენებული იყო, ხის პანელებით . ყველაფერი ვიქტორიანული ეპოქის სტილში იყო გადაწყვეტილი . აქ საქონელი, უფრო აზრიანად იყო წარმოდგენილი . იყო მოწოდებული კომპლექტების სახით .

მაღაზიაში იხილავდით, მანეკენებს და სიტუაცია იქმნებოდა ისეთი რომ გიადვილდებოდა არჩევა საქონელის . ასევე მაღაზიის, დიდი პლიუსი ის იყო რომ მათ ჰყავდათ, ძალიან კარგი მომსახურე პერსონალი, რომელსაც შეეძლო ნებრისმიერ კითხვაზე პასუხის გაცემა.

მაღაზიაში, მხოლოდ ქალი არ იგრძნობდა თავს კომფორტულად . კომფორტის შექმნა, მამაკაცზეც ვრცელდებოდა. კიდევ ერთი დიდი პლიუსი ის, იყო მაღაზიის რომ, მათ შექმნეს სპეციალური კატალოგები, მათთვის ვისაც რცხვენოდა, სიარული მაღაზიში, ან სხვა მიზეზების გამო ვერ ახერხებდა სახლიდან გამოსვლას . ის ამ კატალოგის მეშვეობით, არჩვედა საქონელს და სემდეგ სახლში, მიქონდათ მისთვის .

image

ამ მიდგომამ, ძალიან გაამართლა, და ეს იყო რაღაც რევოლუციური იდეა, არა მხოლოდ ამერიკაში. არამედ მთელ მსოფლიოში .ამან გამოიწვია, მაღაზიების გაზრდა, მათი რაოდენობა გაიზარდა 6-ით .ვიქტორია სექრეთი ძალიან პოპულარული, გახდა მაგრამ მალე როის ფინანსური შეექმნა და მოუხდა, გაეყიდა ეს კომპანია 6 მილიონ დოლარად . უკვე ახალ მფლობელთან, ერთად დაიწყო ბრენდის დიდი, აღზევება .

ახალმა მფლობელმა, ლესლი ვექნერმა შეცვალა კომპანიის პოლიტიკა, თუ ადრე როი ზრუნავდა მამაკაცებზე (მის ისტორიას თუ გავიხსენებთ)ლესლიმ მამაკაცები, უკუაგდო და აქცენტი ქალებზე გააკეთა .

მან, შესთავაზა ქალებს ნაზი, მოხდენილი თეთრეული. მიუხედავად იმისა რომ ისინი ტანსაცმლის მიღმა, დაიმალებოდნენ, მისი თქმით შიდა სილამაზესაც ჰქონდა დიდი მნიშვნელობა .

მან, დახვეწა სტილი . გახადა ის უფრო, გლამურული და მასობრივი წარმოება დაიწყო.

ნაწარმის გაყიდვა, მხოლოდ ევროპაში ხდებოდა, ამიტომაც სათაო ოფისად მითითებული, იყო ლონდონი, თუმცაღა ის ოჰაიოში მდებარეობდა, ასე იყო 80-იან წლებამდე .ლესლის საქონელი იყო, ფუფუნების საგანი, ეს არ იყო მხოლოდ აუცილებლობა, იყო ქალის დიდი კომფორტი და სიამოვნება :თავი ეგრძნო, მიმზიდველად . მალე დაიწყეს, უკვე კაბების, პიჟამოების, სუნამოების, ფეხსაცმელების და სხვათა გამოშვებაც .კომპანიის, მფლობელის მიზანი, გაევრცელებინა მთელ მსოფლიოში და ვიქტორია სექრეთი ყოფილიყო, ბრენდი რომელიც მსოფლიოს ეცოდინებოდა შესრულდა. მან ეს თავისი, ჭკუითა და სპეციალისტების დახმარებით, შეძლო. ნოვატორული იდეებით, ის ინარჩუნებდა კლიენტურას. ერთგულ მყიდველებს, სთავაზობდა სპეციალურ ბარათებს, ფასდაკლებებს .

'ვიქტორია სექრეთი' დღითი დღე იზრდება. ბრენდს საუცხოო, აქვს მომსახურება, პროდუქტი და რეკლამაც . ვიქტორია სექრეთის გოგონები, კიდევ ერთ დამატებით ხიბლს აძლევენ ამ უდიდეს "კომპანიას"



0
31
შეფასება არ არის
ავტორი:თამარი კობახიძე
თამარი კობახიძე
31
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0