x
მეტი
  • 28.01.2022
  • სტატია:116494
  • ვიდეო:353159
  • სურათი:490340
კვების წესები 40 წლის შემდეგ - საკვები სილამაზისა და ჯანმრთელობისთვის

image

კვების წესები 40 წლის შემდეგ: რომელი საკვები უნდა მიიღოთ და რომელი გამორიცხოთ, როგორ გავაუმჯობესოთ ტვინის მუშაობა

40 წლის შემდეგ (ზოგიერთი 35 წლის შემდეგაც კი), ბევრი მტკიცედ გადახედავს თავის ცხოვრების წესს. თუ ამ დრომდე ადამიანების უმეტესობას ადვილად შეუძლია გაუწონასწორებელი დიეტა, ალკოჰოლური წვეულებები და უმოძრაო ცხოვრების წესი, 40 წლის შემდეგ ეს ჩვეულებები უნდა შეიცვალოს. ამ ასაკში წონაში მატება უფრო ადვილია, ვიდრე მისი მოშორება, გამოჯანმრთელების პროცესის აღდგენაც ნელდება. „ამ დროს ჩვენ ვიწყებთ ჩვენი სხეულის მოსმენას და ვცდილობთ თავიდან ავიცილოთ ის, რაც შეიძლება საზიანო იყოს“, - ამბობს ონკოლოგი დევიდ აგუსი.

უფრო ხშირად დალიეთ რძე

სამწუხაროდ, ასაკთან ერთად, განსაკუთრებით 50 წლის შემდეგ, კუნთების მასა იკლებს. რძის რეგულარული მოხმარება ანელებს ამ პროცესს. ბონუსი: რძე ასევე შეიცავს კალციუმს, რომელიც აუცილებელია ძლიერი ჯანსაღი ძვლებისთვის (

უარი თქვით დიეტურ დანამატებზე

სხვადასხვა დიეტური დანამატები და ვიტამინის კომპლექსები - არ არის შესანიშნავი ვარიანტი დანამატი, გარდა იმისა, რომ ძვირია, ზოგიერთი შეიძლება საზიანო იყოს. დიეტოლოგები გვირჩევენ, რომ 40 წლის შემდეგ ყურადღებით დაგეგმოთ თქვენი დიეტა, შეიცავდეს საკმარის და ვიტამინებით მდიდარი საკვებს.

შეამცირეთ საჭმლის მიღება

ჭამის მოყვარულები რისკავენ ისეთი უსიამოვნო დიაგნოზის წინაშე, როგორიცაა დიაბეტი. დიეტოლოგები კატეგორიულად გვირჩევენ, არ მიირთვათ ტელევიზორის ყურებისას. თუ მუდმივი ღეჭვისკენ მიდრეკილნი ხართ, ორცხობილა და ნამცხვრები ამოიღეთ.ისინი ასევე გვირჩევენ ნელა და ზედმიწევნით ჭამას, ყოველი ლუკმის ღეჭვით.

გამორიცხეთ სწრაფი კვება

სწრაფი კვების უმეტესობა, როგორიცაა ცხელ წყალში გასახსნელი შვრიის ფაფაც კი, შეიცავს დანამატების შთამბეჭდავ სპექტრს, ხელოვნური დამატკბობლებიდან კონსერვანტებამდე. მაგრამ თუ ჯანსაღი ცხოვრების წესის ხასიათზე ხართ, მოგიწევთ უარი თქვათ პროდუქტებზე, რომლებიც შეიცავს E-დანამატებს - ასეთი პროდუქტები აჩქარებს დაბერების პროცესს.

დაამატეთ პრობიოტიკები თქვენს დიეტაში

ნაწლავებში ანთება არა მხოლოდ აუარესებს, არამედ აჩქარებს სხეულის დაბერებას (განსაკუთრებით კანის დაბერებას). პრობიოტიკები კარგია ანთების თავიდან ასაცილებლად. რძემჟავა ბაქტერიები, კერძოდ ცილა ლაქტოფერინი, რომელიც გვხვდება ჩვეულებრივ ბუნებრივ იოგურტში, დაგეხმარებათ ნაწლავის მიკროფლორას განკურნებაში და, შესაბამისად, კანის მდგომარეობის გაუმჯობესებაში.

დაიცავით ხმელთაშუა ზღვის დიეტა

შეცვალეთ წითელი ხორცი თეთრი ფრინველით და თევზით, ჩვეულებრივი მცენარეული ზეთი - ზეითუნის ზეთით და მაქსიმალურად შეამცირეთ ნახშირწყლების რაოდენობა, გვირჩევს დოქტორი მუირ გრეი, ის ასევე გვირჩევს პოლიფენოლებით მდიდარი ბოსტნეულის და ხილის, პარკოსნების და ოსპის, ნუშის და მზესუმზირის ჭამას. ასევე კარგია კურკუმას უფრო ხშირად დამატება სხვადასხვა კერძებში, რაც კარგია ართრიტისა და დეპრესიის პროფილაქტიკისთვის.

დაივიწყეთ რა არის შაქარი

შაქარი ასტიმულირებს ცილის გლიკაციის პროცესს, რომელიც დღეს ითვლება ორგანიზმში დაბერების, ნაოჭების გაჩენის და ათეროსკლეროზისა და ინფარქტის პროვოცირების ერთ-ერთ მთავარ მიზეზად. დიეტოლოგები გვირჩევენ უარი თქვან არა მხოლოდ მაფინებსა და შოკოლადის ფილებზე, არამედ მარტივ ნახშირწყლებზე, როგორიცაა თეთრი ბრინჯი და კარტოფილი (ასევე წაიკითხეთ „5 საკვები, რომელსაც დიეტოლოგი არასოდეს მიირთმევს“).

"ყავა გნებაავთ?"

ყავისადმი გადაჭარბებულმა ლტოლვამ შეიძლება გამოიწვიოს გაუწყლოება, მაგრამ ერთი ფინჯანი გამამხნევებელი სასმელი არ დაგვაზარალებს. უფრო მეტიც, ითვლება, რომ კოფეინის ზომიერი რაოდენობა ამცირებს ალცჰეიმერის დაავადების რისკს და ზრდის ფიზიკურ შესრულებას. ზოგიერთი ტრენერი მკაცრად გვირჩევს ვარჯიშამდე ყავის დალევას. ამავდროულად, ჩაის უმეტესობა, როგორიცაა როიბოსი, მწვანე ჩაი, თეთრი ჩაი და ოლონგის ჩაი, მდიდარია ანტიოქსიდანტებით.



1
149
შეფასება არ არის
ავტორი:თუთიკო ბერძენა
თუთიკო ბერძენა
Mediator image
149
  
2021, 2 დეკემბერი, 3:15
ლამაზი გოგოები გელოდებიან - Hot24.pw
0 1 1