x
image
ლალი ადიკაშვილი
Mediator image
Mediator image
ყოველთვის ჯანმრთელი რომ იყოთ და ჭარბმა წონამაც არ შეგაწუხოთ...

image

image

* საკვების მიღება სასურველია ყოველ 3-4 საათში ერთხელ.
* საუზმეს ნუ გამოტოვებთ!
* საკვებს ნუ მიიღებთ ძილამდე 3 საათის მანძილზე.
* თუ ისე მოხდა, რომ დღის მანძილზე ვერ ისადილეთ და ვახშმის დრო მხოლოდ ძილის წინ გამონახეთ, სასურველია მხოლოდ მსუბუქი საკვები მიიღოთ, ცხიმების და ნახშირწყლების დაბალი და ცილების მაღალი შემცველობით.
* დღე ცილებით დაიწყეთ, ხოლო ნახშირწყლები სადილისთვის ან ვახშმისთვის შემოინახეთ.
* არასდროს ივარჯიშოთ მშიერ კუჭზე. ასეთი დატვირთვისთვის თქვენს ორგანიზმს ენერგია ესაჭიროება. მაგრამ, კარდიო ვარჯიშების შესრულება, საკვების მიღებამდე 30 წუთით ადრე შეიძლება. რაც შეეხება სხვა ვარჯიშებს, როგორც აღნიშნული იყო, მშიერი არ უნდა იყოთ, მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ საუზმის ან სადილის შემდეგ უნდა ივარჯიშოთ. თუ 4-5 სთ. მანძილზე არ მიგიღიათ საკვები, ვარჯიშის წინ, შეგიძლიათ მაგ., ბანანი ან ჩირი მიირთვათ — კალორიულიც არის, სწრაფადაც ხდება ორგანიზმის მიერ ათვისება და ვარჯიშისთვის საჭირო ენერგიასაც იძლევა.

* საკვების მიღება, ყოველ ჯერზე ცილებით დაიწყეთ, შემდეგ უკვე დანარჩენი მიაყოლეთ. ცილები სიგნალს გზავნის ტვინში იმის შესახებ, რომ ორგანიზმმა უკვე მიიღო საჭირო რაოდენობის საკვები და ამიტომ, თქვენ იმდენ საკვებს მიიღებთ, რამდენიც საჭიროა.

image

ცილები და ნახშირწყლები

image

ზოგიერთი პროდუქტის ცილების, ცხიმების, ნახშირწყლების შემცველობა და კალორიულობა

image


პროდუქტები, რომლებიც აუმჯობესებს ნივთიერებათა ცვლას


imageimageპროდუქტები, რომლებიც დიდი რაოდენობით, ამა თუ იმ ვიტამინს შეიცავს (პროდუქტები მოცემულია, მითითებული ვიტამინის შემცველობის, კლების მიხედვით):


A - საქონლის ღვიძლი, კვერცხი, ხაჭო, თევზი, რძე, ისპანახი, სტაფილო, ოხრახუში.

B1 - კვერცხი, რძე, საქონლის ღვიძლი, ბარდა, ლობიო, ხორბლის ღივი, საფუარი.

B2 - ხაჭო, კვერცხი, შვრიის ფანტელი, ღორის ხორცი, თევზი, რძე, სოიოს კარაქი.

C - ასკილი, ციტრუსები, წითელი ხილი, ყვავილოვანი კომბოსტო, მწვანე ბარდა,
ლობიო, ბოლოკი.

D - ზეთი, საქონლის ღვიძლი, თევზი, კვერცხლის გული, საქონლის ღვიძლი.

E - რძე, სალათის ფოთოლი, ხორბალის ღივი, ზეთი.

F - საქონლის ღვიძლი, სოკო, შვრიის ფანტელი, შოკოლადი, კვერცხის გული,
კაკალი, რძე.

K - ზღვის კომბოსტო, მწვანე ჩაი, ისპანახი, ხახვი, ოსპი.image

პროდუქტების ურთიერთშეთავსებადობა

image

image

7 პროდუქტი «ხილ-ბოსტნეულის თაროდან», რომელიც ორგანიზმს უკეთესად წმენდს, ვიდრე ნებისმიერი წამალი

imageimage1. წითელი ჭარხალი

image

ეს არის ორგამიზმოს ნომერ პირველი გამწმენდი. ჭარხალი, დიდი რაოდენობით, შეიცავს ბოჭკოვანას, ფოსფორს, სპილენძს, C ვიტამინს და რიგ ორგანულ მჟავეებს, რომლებიც აუმჯოსებენ ორგანიზმში საკვების მოძრაობას და ანადგურებენ ნაწლავებში მავნე ბაქტერიებს. ჭარხლის შემადგენლობაში შედის ლიტოტროპული ნივთიერება «ბეტაინი», რომელიც ღვიძლს წმენდს ტოქსიკური ნივთიერებებისგან. ჭარხალი, ასევე შეიცავს ფოლიუმის მჟავას, რომელიც ახალი უჯრედების შექმნას უწყობს ხელს, რითაც აახალგაზრდავებს უჯრედებს.
მიღება: მოხარშული და უმი, წვენის სახით (თავდაპირველად, საჭიროა სტაფილოს წვენში განზავება მცირე რაოდენობით და დოზის თანდათანობით გაზრდა. გახსოვდეთ, რომ ახლად გამოწურული წვენი, სასარგებლო თვისებებს, გამოწურვიდან, 7 წთ-ის მანძილზე ინარჩუნებს).

image2. თეთრთავიანი კომბოსტო

imageის დიდი რაოდენობით საკვებ ქსოვილს შეიცავს, რომელიც «კრავს», მძიმე მეტალებს და
ტოქსინებს, ხოლო შემდეგ, გამოჰყავს ის ნაწლავების გავლით. გარდა ამისა, ის მდიდარია ორგანული მჟავეებით, რომლებიც აუმჯობესებენ საჭმლის მონელების პროცეს და ნორმაში მოჰყავთ საჭმლის მონელების სისტემის მიკროფლორა. მაგრამ, ეს კიდევ ყველაფერი არ არის. კომბოსტო შეიცავს, ძალიან იშვიათ, U ვიტამინს, რომელიც ანეიტრალებს მავნე ქიმიურ ნივთიერებებეს და ხელს უწყობს კუჭის წყლულის შეხორცებას.
მიღება: უმი, წვენის სახით.

image3. ნიორი

imageერთი კბილი ნიორი, 400-ზე მეტ კომპონენტს შეიცავს. ნიორი აქვეითებს ქოლესტერინის დონეს სისხლში და ასუფთავებს სისხლძარღვებს, ანადგურებს, თავის სიმსივნის გამომწვევი, გლიობლასტომის უჯრედებს. ებრძვის დიფტერიას, ტუბერკულიოზს და ჰელიკობაქტერიებს, «გამოჰყავს» ჭიები ორგანიზმიდან.
მიღება: უმი, განაყოლი (წყლის გარეშე).

image

4. ხახვი

imageხახვის მთავარი ფასეულობა - ფიტონციდებია, რომლებიც ეთერზეთების შემადგენლობაში შედის. ამ ნივთიერებებს შეუძლია რამოდენიმე წამში მოკლას მავნე ბაქტერიები და სოკო. გარდა ამისა, ხახვი აუმჯობესებს საჭმლის მონელების პროცესს, ხელს უწყობს სასარგებლო ნივთიერებების შეთვისებას და აუმჯობესებს მადას. ხახვი შეიცავს დიდი რაოდენობით გოგირდს, რომელიც ანადგურებს «ყოველივე მავნეს» ორგანიზმში.
მიღება: უმი, ალყა-ალყა დაჭრილი.

image

5. ვაშლი

imageპექტინისა და ბოჭკოვანას შემცველობის გამო, ვაშლი აუმჯობესებს საჭმლის მონელების სისტემის მუშაობას, აგროვებს შლაკებს და ტოქსიკურ ნივთიერებებს, აუმჯობესებს მადას, ასტიმულირებს ნაღვლის გამოყოფას, ხსნის მუცლის შებერილობას და ა.შ. გარდა ამისა, ვაშლი ანადგურებს დიზინტერიის, ოქროსფერი სტაფილოკოკის და A ტიპის ვირუსული გრიპის გამომწვევ ბაქტერიებს.
მიღება: უმი და მოხარშული სახით.

image6. ავოკადო

imageავოკადო შეიცავს „გლუტატიონს“, რომელიც ბლოკირებას უწევს 40-მდე სხვადასხვა კარცეროგენს და ასუფთავებს ღვიძლს. ის, ასევე, დაბლა სწევს ქოლესტერინის დონეს სისხლში, აუმჯობესებს საჭმის მონელების პროცესს, აწვდის უჯრედებს ჟანგბადს და ა.შ.

მიღება: უმის სახით.

image

7. მოცვი

imageმოცვი არის ყველაზე ძლიერი ანტიბიოტიკი და ვირუსების საწინააღმდეგო საშუალება, რომელიც ეფექტურად ასუფთავებს შარდის ბუშტს და საშარდე გზებს, მავნე ბაქტერიებისგან. ამის გარდა, მოცვი ებრძვის კიბოს წარმოქმნელ უჯრედებს და ტრომბის
განვითარებას სისხლძარღვებში.
მიღება: 1 ჭიქა მოცვის კენკრა 15 დღის მანძილზე. სასარგებლოა, ასევე, მოცვის მურაბა,
გაციების დროს.

0
1797
8-ს მოსწონს
ავტორი:ლალი ადიკაშვილი
ლალი ადიკაშვილი
Mediator image
Mediator image
1797
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0