x
მეტი
  • 16.07.2024
  • სტატია:136008
  • ვიდეო:351963
  • სურათი:510279
როგორ დავიწვრილოთ ფეხები და ბარძაყები მარტივად, სულ რაღაც 10 დღეში
image


თუ თქვენ უკვე იზრუნეთ სასურველი წონის მიღწევაზე, თუმცა მაინც არ მოგწონთ თქვენი ფეხებისა და ბარძაყების გარშემოწერილობა, ეს სტატია თქვენთვისაა. შეასრულეთ ქვემოთ მოცემული დავალებები ყოველდღიურად და დაახლოებით 10 დღის შემდეგ შედეგით გაოცდებით.

1. იარეთ ფეხით 5-10 წუთის განმავლობაში.


image2. გაჭიმეთ ფეხები მინიმუმ 1 წუთით.

image3. ირბინეთ დაახლოებით 15 წუთის მანძილზე, ან ჩაანაცვლეთ სირბილი ლახტზე ხტომით.

image4. სწრაფი მოძრაობით მიიდეთ ფეხები საჯდომზე. თითო ფეხი 50-ჯერ მაინც. (სასტიკად ჟღერს, მაგრამ არც ისე რთულია).

image5. აიტანეთ მუხლები წელის სიმაღლეზე და უფრო ზემოთ თუ შეძლებთ.

image7. გააკეთეთ ბუქნები, დაიწყეთ 5-10 ბუქნით და გაზარდეთ 10-10 ბუქნით.

image8. და რაც მთავარია, დალიეთ ძალიან ბევრი წყალი.

imageასევე:
1. დიდი დრო დაუთმეთ ცურვას.

image2. დაიწყეთ ცეკვა ან ზუმბა ფიტნესი.image3. იარეთ ველოსიპედით.

image4. დატვირთეთ თქვენი კვების რაციონი ცილებით (თევზი, ფრინველის ხორცი, მოხარშული კვერცხი, რძის ნაწარმი), ბოსტნეულით და ხილით.

imageimage

7
13444
14-ს მოსწონს
3-ს არა
ავტორი:გვანცა1234
გვანცა1234
13444
  
2018, 2 აპრილი, 13:53
უნორმო არაფერი ვარგა,ზომიერად კი წყალი აუცილებელია,2-დან 3 ლიტრამდე,გააჩნია თქვენ სიმაღლეს და წონას,გასუქებას რაც შეეხება წყალი ასუქებს როდესაც უდროოდ სვავ,უნდა დალიო ჭამამდე 30 წუთით ადრე და ჭამიდან 1-2 საათის შემდეგ.ასევე მოერიდეთ მარილიანს,რადგან მარილი აკავებს სითხეს და აღარ გამოიდევნება. :)
2016, 18 აპრილი, 16:24
ნამდვილად არ ვიცოდი წყალი თუ ასუქებდაა :O დიდი მადლობა საყვარელო
2016, 18 აპრილი, 10:29
ყველას ვეთანხმები წყლის გარდა გვაანც, ნორმაზე მეტი წყალი ასუქებს, ზოგადად 3-4 ლიტრაა საკვებიანად დასაშვები, მაგრამ ბოლოს მაინც-რა ვუყოთ ამ სიზარმაცეს? :((( სტატია კი სასარგებლოა ძალიან :* (რატომღაც გამომრჩა და ეხლა ვნახე შემთხვევით)
2016, 10 აპრილი, 12:26
გაიხარეე
2016, 9 აპრილი, 23:59
სამაგიერო გადაგიხადე ჩემო კარგო
2016, 9 აპრილი, 23:58
ამდენი რამის კეთება იოლია? :(
0 1 7