სხვა როგორ განვავითაროთ როცა გაურკვევლობა მმართველობის ახალ ნორმად იქცევა: ორგანიზაციების ხელმძღვანელობა მნიშვნელოვანი სოციალური გავლენისაკენ 1 ნოემბერი, 13:49 იმპერატივი, რომ ორგანიზაციებმა შეგნებულად განიხილონ თავიანთი სოციალური გავლენა სულ უფრო აშკარაა. ბოლო წლების განმავლობაში, მზარდი აღიარებაა, რომ ორგანიზაციებს აქვთ პასუხისმგებლობა არა მხოლოდ მათი აქციონერების, არამედ მათი თითოეული ძირითადი დაინტერესებული მხარის, მათ შორის საზოგადოების წინაშე. მაგრამ რას ნიშნავს ეს, როგორ გავამახვილოთ ამაზე სათანადო ყურადღება? აღწერილობები იმის შესახებ, თუ რა იგულისხმება სოციალურ ზემოქმედებაში, განსხვავებულია - მაგრამ ერთი მოკლე განმარტებით, მას მოიხსენიებენ, როგორც პოზიტიურ ან უარყოფით გავლენას, რომელსაც ორგანიზაცია ახდენს ინდივიდებზე და საზოგადოებაზე. ის მოიცავს უამრავ ფაქტორს, მათ შორის სოციალურ თანასწორობას, საზოგადოების განვითარებას, ეთიკურ შრომით პრაქტიკას, ადამიანის უფლებებს, ჯანმრთელობას, განათლებას და კლიმატს. ის აერთიანებს როგორც გავლენას, რომელიც აქვს ორგანიზაციას თავის ძირითად ბიზნეს აქტივობების განხორციელებაში, ასევე დამატებით, უფრო ფილანტროფიაზე ორიენტირებულ აქტივობებს. რამდენადაც ორგანიზაციები აგრძელებენ ეკონომიკურ, გარემოსდაცვით და სოციალურ გამოწვევებზე ნავიგაციას, ბიზნესსა და საზოგადოებას შორის ურთიერთობა სულ უფრო მეტად იხლართება და ურთიერთდამოკიდებული ხდება. საერთაშორისო სავალუტო ფონდმა ახლახან გამოაცხადა 2024 წლისთვის გლობალური ეკონომიკის დაბალი 3.2 %-იანი ზრდა, ანალოგიური პროგნოზით 3.3 % 2025 წლისთვის. ეს კი გლობალურ არასტაბილურობას მიანიშნებს. ამ ფონზე, ასევე აღიარებულია დაინტერესებული მხარეების მზარდი მრავალფეროვანი ლადშაფტი და მზარდი მოლოდინები ორგანიზაციულ სოციალურ ზემოქმედებასთან დაკავშირებით. მომხმარებლები და თანამშრომლები სულ უფრო მეტად უჭერენ მხარს ორგანიზაციებს, რომლებიც აჩვენებენ კარგ კორპორატიულ მოქალაქეობას. 0 შეფასება არ არის
|