x
მეტი
  • 06.12.2022
  • სტატია:124133
  • ვიდეო:355529
  • სურათი:496805
Tide-ის "ფარული" რეკლამა 1972 წლის საბჭოთა ფილმში და რა შუაშია ირანი?
image

პირველი "ფარული რეკლამა" 1972 წელს მოხდა. მართალია, ამისთვის არც რეჟისორს და არც გადამღებ ჯგუფს ფული არ მიუღიათ. ფილმი "გამარჯობა და ნახვამდის" საბჭოთა კინოს კლასიკაა.




მშვენიერი სცენარი და რეჟისურა, შესანიშნავად შესრულებული როლები, ყველაფერი, რაც ფილმის შესაყვარებლად იყო საჭირო. მაგრამ არის კიდევ ამ ფილმში რაღაც საინტერესო. ფილმში 64-ე წუთზე, ჩნდება სარეცხი ფხვნილი Tide-ის პაკეტი, თან კოლოფს აწერია რუსულად. იყო თუ არა ეს ცნობილი ამერიკული კორპორაციის პროდუქციის რეკლამა? Რა თქმა უნდა არა. მაგრამ საიდან გაჩნდა ფილმში, ისიც რუსული წარწერით?


ეს ბრენდი პირველად 1946 წელს გამოჩნდა აშშ-ში. Procter & Gamble-მა შეიმუშავა ახალი მაღალეფექტური სარეცხი საშუალება, მოცულობითი ქაფით. თავიდან ეს საერთოდ არ იყო ფხვნილი, არამედ მყარი სახით - დაახლოებით იგივე, რაც სარეცხი საპონი. მოგვიანებით კი დაიწყეს მისი გამოშვება ფხვნილისა და გელის სახით, რადგან ამ გზით პროდუქტი რეცხვის დროს უკეთესად აღწევდა ქსოვილში და აშორებდა ყველა ლაქას. ეს გამოგონება სწრაფად გავრცელდა არა მხოლოდ შეერთებულ შტატებში, არამედ მთელ მსოფლიოში. და ეს მოხდა რამდენიმე წლით ადრე საყოფაცხოვრებო სარეცხი მანქანების გამოჩენამდე.




მათი სარეკლამო სლოგანი იყო: "ქაფის ოკეანე", ის არსებობდა 1949 წლიდან 1996 წლამდე. დროთა განმავლობაში "Tide" გამოჩნდა მუსულმანურ ქვეყნებში. პირველ რიგში, ირანში, სადაც ის გახდა ყველაზე პოპულარული სარეცხი საშუალება. ირანს სავაჭრო თანამშრომლობა ჰქონდა სსრკ-სთან, ამიტომ „Tide“-მა სწრაფად შეაღწია საბჭოთა კავშირში. უფრო მეტიც, კავშირისთვის იგი მზადდებოდა სპეციალურ შეფუთვაში - სახელწოდებით რუსულ ენაზე. ასე რომ, ფხვნილი მოხვდა ფილმში, ყოველგვარი რეკლამის გარეშე, მხოლოდ იმ დროს ეს იყო ჩვეულებრივი სარეცხი საშუალება, ეს იყო 1970-იანი წლების დასაწყისში. ამავე ათწლეულის ბოლოს კი ირანის ისლამური რევოლუციის შემდეგ, სსრკ-სა და ირანს შორის ურთიერთობა გაუარესდა და გრძელვადიანი თანამშრომლობა შეჩერდა.


ასე, რომ 1979-იანი წლებიდან მოყოლებული საბჭოთა დიასახლისებს ადგილობრივი " აინის" მეტი არც არაფერი უნახავთ.


მეორედ ბაზარზე „Tide“ მხოლოდ საბჭოთა კავშირის დაშლის შემდეგ, 1990-იან წლებში მოხდა. სხვათა შორის, წლების განმავლობაში პრაქტიკულად არც პაკეტის გარეგნობა და არც სარეცხი საშუალების ფორმულა არ შეცვლილა.

7
276
4-ს მოსწონს
ავტორი:არაჩანდა
არაჩანდა
Mediator image
Mediator image
Mediator image
276
  
2 ნოემბერი, 1:10
კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება სექსის გაცნობის საუკეთესო საიტზე --- www.Hot24.pw
18 ოქტომბერი, 23:01
კომენტარი ცარიელია ან წაშლილია

15 ოქტომბერი, 23:02
კომენტარი ცარიელია ან წაშლილია

14 ოქტომბერი, 22:53
კომენტარი ცარიელია ან წაშლილია

12 ოქტომბერი, 23:07
კომენტარი ცარიელია ან წაშლილია

8 ოქტომბერი, 22:51
კომენტარი ცარიელია ან წაშლილია

1 ოქტომბერი, 22:56
კომენტარი ცარიელია ან წაშლილია

0 1 7