x
  • 21.09.2017
  • სტატია:69474
  • ვიდეო:322018
  • სურათი:423015
ბოსტნეული ზეითუნის ზეთში შეწვით, ის მოხარშულზე სასარგებლოა
1
გრანადის (ესპანეთი) უნივერსიტეტის მეცნიერებმა გაარკვიეს, როგორ გავლენას ახდენს პოლიფენოლებზე - ანტიოქსიდანტები, რომლებიც ამცირებენ ონკოლოგიური დაავადებების რისკს. მოხარშული, მოთუშული და ზეითუნის ზეთში შემწვარი ბოსტნეული (კარტოფილი, ბადრიჯანი, ხახვი, წიწაკა) ერთმანეთს შეადარეს.

აღმოჩნდა, რომ ყველაზე მეტი ანტიოქსიდანტი ზეითუნის ზეთში შემწვარ ბოსტნეულში შენარჩუნდა. ხარშვის შედეგად, პოლიფენოლები და სხვა ნივთიერებები ნახარშში გადადის, ზეითუნის ზეთში შეწვისას კი, ნარჩუნდება და უერთდება ზეთის შემცველ სასარგებლო ნივთიერებებს.

ავტორი:PalitraNews
PalitraNews
Embedკოდი
384
ვიდეოს ზომა:
სიმაღლე: სიგანე:
  
ისიც აგვიხსენით, რომელი ზეითუნის ზეთი სჯობია ამ შემთხვევაში
0 1 1