საზოგადოება მარკეტინგის ხრიკები! - მათ, აშკარად არ აწუხებთ სირცხვილის გრძნობა 2018, 11 მაისი, 20:16 არაერთხელ გსმენიათ მარკეტინგულ ხრიკზე, პროდუქციის რეალიზაციისთვის სურსათები თუ ტანსაცმლის მაღაზიები რამდენნაირ ხერხს მიმართავენ, რომ გაგვასულელონ მომხმარებლები. ათასნაირად ხუმრობენ მწარმოებლები, რომ მაქსიმალურად დაზოგონ ხარჯები, თუმცა ზოგჯერ, ზედმეტიც კი მოსდით.
დღევანდელ სტატიაში წარმოგიდგენთ მარკეტინგის ხრიკებს და ნახვის შემდეგ გაგიჩნდებათ მხოლოდ ერთი კითხვა, აწუხებთ თუ არა მათ სირცხვილის გრძნობა. თქვენ კი სიფრთხილისკენ მოგიწოდებთ. 1. როცა გგონია, რომ სუპერ გელი შეიძინე, თუმცა მოგვიანებით აღმოაჩენ, რომ იქ გელის მხოლოდ მინიმალური ნაწილია. 2. უკომენტაროდ. 3. ყველა შეფუთვაში იგივე მასა იქნება და ბარემ 70% დაეწერათ, არ სჯობდა? 4. ყიდვისას გვეგონა, რომ ბევრი იყო. 5. ამის დანხავზე კი რუსული მატრიოშკა გამახსენდა. 6. დანარჩენი ორი განყოფილება რაღა საჭიროა? 7. აშკარად ერთის ფასია ნახევარში. 8. ფაქტობრივად შეფუთვაში იხდი თანხას, გრილიაჟი იმხელაა, კუჭამდეც არ ჩააღწევს. 9. 4 ცალი ორცხობილა დაზოგეს. 10. მუყაოს ამხელა კოლოფი რაღა საჭიროა, ისედაც ცხადია წარწერიდან რომ საძერწების მხოლოდ 8 ფერი დევს. 11. კიდევ ერთი სუპერ შეფუთვა. 12. ნუთელასგან ამას არავინ მოელოდა. 13. ბოთლი ბოთლში და სუნამოს მხოლოდ მინიმალური რაოდენობა. მარკეტინგული ხრიკი ერთ-ერთი ბრენდული სუნამოსგან. ისღა დაგვრჩენია, პროდუქციის შეძენის დროს მეტი ყურადღება გამოვიჩინოთ და არ აღმოვჩნდეთ მარკეტინგული ხრიკების მსხვერპლი. იხილეთ აგრეთვე: ● 9 რამ, რასაც ტანსაცმელების მაღაზიაში გამყიდველი არასოდეს გეტყვით. ეს უნდა იცოდეთ! ● წარმოდგენაც არ გექნებათ რას ვჭამთ სინამდვილეში! გაოცდებით ● რა ნიშნებით განვასხვავოთ უხარისხო ტანსაცმელი ხარისხიანისგან? ეს უნდა იცოდეთ! ● სიმართლე "სარეცხი საშუალებების" შესახებ. ეს უნდა იცოდეთ! ● მარკეტინგული ხრიკები, როგორ გვასულელებენ მომხმარებლებს ● აი, როგორ განვასხვავოთ ორიგინალი ტექნიკა ყალბისგან 497 13-ს მოსწონს
|