სხვა ცნობილი ლოგოტიპების უცნობი დეტალები- დამალული მნიშვნელობები, რომლებიც აქამდე არ იცოდით 2018, 2 მარტი, 11:34 ყოველთვის საინტერესოა იმის ცოდნა, რომ ჩვენი საყვარელი კომპანიების ლოგოები, გაცილებით მეტია, ვიდრე უბრალოდ სილამაზე და კრეატიული რეკლამა. ყოველი ხაზი, ფერი, წარწერა თუ სხვა ნებისმიერი დეტალი, თამაშობს მნიშვნელოვან როლს.
გაინტერესებთ რას მალავენ ჩვენთვის ნაცნობი ლოგოტიპების მიღმა? 1. Hyundai (ჰიუნდაი) ალბათ, ბევრი ფიქრობს, რომ კორეის კონგლომერატის ლოგოტიპი ჰიუნდაი მისი დასახელების პირველი ასოს გამოა ასეთი, თუმცა, ამაოდ. ლოგოტიპზე გამოსახულია H სიმბოლო, რომლის მიღმა იმალება ორი ადამიანი. ერთი კლიენტია, მეორე კი კომპანიის წარმომადგენელი და ისინი ხელს ართმევენ ერთმანეთს. 2. Adidas (ადიდასი) ყველასთვის კარგად ნაცნობი სპორტული მაღაზიების ქსელი შეიქმნა მისი დამფუძნებელი ადოლფ დასლერის სახელით. ლოგო შეიცვალა არაერთხელ, მაგრამ ყოველთვის დომინირებს სამი ხაზი (შტრიხი), რომელიც სამკუთხა ფორმის მთას აღნიშნავს. ეს არის დაბრკოლებების სიმბოლური იმიჯი, რომელიც ყველა სპორტსმენმა უნდა გადალახოს. 3. Apple (ვაშლი- ეიფლი) Apple-ს ლოგოტიპი გამოიგონა დიზაინერმა რობ იანოვმა. "მთელი ჩანთა ვაშლი ვიყიდე და ლოგოტიპის გამოგონებაზე მუშაობის პროცესში ვჭამდი. ექსპერიმენტის ნაწილიც სწორედ აქედან დაიწყო. მოკბეჩილი ნაწილი შემთხვევით გახდა იდეა"- იხსენებს რობი. 4. Amazon (ამაზონი) ერთი შეხედვით არაფერს მალავს და უჩვეულოც ნამდვილად არაფერია, თუმცა, გეტყვით რაში მდგომარეობს ბრენდის ფილოსოფია. ყვითელი ისარი, რომელიც Amazon.com- ს აქვს ქვეშ გასმული, ღიმილს ჰგავს, მისი მიზანიც სწორედ ესაა, მომხმარებელი იყოს კმაყოფილი. თუ დააკვირდებით და დაფიქრდებით, აღმოაჩენთ, რომ ხაზი ასო ბგერა A და z -ს ქვეშ ესმება, რაც ინგლისური ანბანის თანახმად გვეუბნება, რომ გვერდზე A-დან - z-მდე ყველაფრის შეძენას შეძლებთ. 5. Baskin Robbins (ბასკინ რობინსი) ვარდისფერ ნაწილებში "B და R" წარმოადგენს არა ასოებს, არამედ რიცხვს, 31-ს, რომელსაც მათ შორის ამოკითხავთ. სწორედ ამდენი დასახელების და გემოს ნაყინს აწარმოებდა, ისტორიული, ტკბილეულის ბრენდი. 6. Toyota (ტოიოტა) იაპონიის საავტმობილო კორპორაციის ლოგოტიპს Toyota-ს ბევრი აიგივებს ქუდიან კაცთან (კოვ ბოი), თუმცა, ის არანაირ ისტორიას არ ინახავს, უბრალოდ, თუ კარგად დააკვირდებით, ნახავთ, რომ სრულად წერია Toyota. 7. Formula 1 (ფორმულა 1) თუ კარგად დააკვირდებით ასო F-სა და წითელ ხაზებს შორის სივრცეს, დაინახავთ ციფრ 1-ს. ლოგოტიპი პირველობის, სიჩქარის განცდას ემსახურება. 8. BMW (ბე ემ ვე) BMW- ს ისტორია დაიწყო საავიაციო კომპანიით და ლოგო დღემდე არ კარგავს თავის ფესვებს. ერთი მოსაზრების თანახმად, ლოგოზე მბრუნავი პროპელერის პირებია გამოსახული, სხვა ვერსიის მიხედვით კი ბავარიის დროშის ფრაგმენტი. 9. LG (ელ ჯი) სამხრეთ კორეის ელექტრონიკის მწარმოებელი ლოგოს მთავარი სიმბოლოა ადამიანის სახე, რომლის პირზე სტილიზებულია ღიმილი. ბრენდის ოფიციალური აღწერით, ეს შემადგენლობა მიუთითებს კომპანიის სურვილზე, რომ შეინარჩუნოს "ადამიანური" ურთიერთობა ყველა მომხმარებელთან. 10. Coca-Cola (კოკა-კოლა) ეს არის იშვიათი ფენომენი, მაგრამ ზოგჯერ ფარული მნიშვნელობა შეიძლება იყოს შემთხვევითი დამთხვევა. Coca-Cola- ს ლოგოში O და L ასოებს შორის შეგიძლიათ ნახოთ დანიის დროშა. მწარმოებელმა, ლოგოტიპი შექმნა და გამოიყენა დანიის მასპინძლობისას სარეკლამო კამპანიის დროს. იხილეთ აგრეთვე: ● ყველაზე დიდი და ბრენდული პროექტები, რომლებიც თქვენდა გასაოცად ავტოფარეხიდან, საბარგულიდან და ფარდულიდან დაიწყეს ● ცნობილი სიმბოლოები აქამდე უცნობი და უკვე დაკარგული მნიშვნელობებით ● სიმბოლოები, რომელთა მნიშვნელობა დღემდე არავინ იცის ● ვინ მოკლა გულის მეფე? საიდუმლო ბანქოზე, რომელიც აქამდე არ იცოდით 250 8-ს მოსწონს
|