x
მეტი
  • 18.04.2024
  • სტატია:134383
  • ვიდეო:351974
  • სურათი:508460
"როდის მოხდა ბავშვი გამხდარიყო საუკეთესო აქსესუარი ქალისთვის?" - სოციალური ქსელით ნაშოვნი მილიონები და განრისხებული საზოგადოება ( + ბევრი ფოტო )

image"როდის მოხდა ბავშვი გამხდარიყო საუკეთესო აქსესუარი ქალისთვის?" - ამ სათაურით აქვეყნებს სტატიას ბრიტანული საიტი და წარმოგვიდგენს იმ კატეგორიის ქალების პირად ცხოვრებას, რომელთაც ცხოვრების წესად გაუხდიათ სოციალურ ქსელში კერძოდ კი ინსტაგრამზე თავიანთ მცირეწლოვვან შვილებთან ერთად გადაღებული ფოტოების დემონსტრირება და როგორც სტატიაში ვკითხულობთ, ეს მათთვის ერთგვარი სამუშაოა, საიდანაც დედები მილიონებსაც კი შოულობენ.imageროგორც ამერიკის შეერთებულ შტატების დაავადებათა კონტროლისა და პრევენციის ეროვნული ცენტრის სტატისტიკით ირკვევა, ქალების უმეტესობა ანუ 51 % შობადობას ახორციელებს 30 წელზე მეტ ასაკში, ხოლოო 20 დან 30 წლამდე კი შობადობის მაჩჩვენებელი 42 % - ია.ინსტაგრამზე წარმოდგენილ და სტატიაში განნხილულ ქალბატონებს როგორებიცაა კორტნი ადამსი, რომელსაც სოციალურ ქსელში 227 ათასი გამომწერი ჰყავს, იორდანიელი ჯორდან რებელო 170 000 გამომწერით, ტეილორ სტერლინგი 138 000 გამომწერით, კრისტი დილო პეტერსენი 21 ათასი გამომწერით, ჯულია D. O'Rourke 41 000 გამომწერით ცდილობენ, რომ ამ ხერხით საკუთარი ბიზნესი დაიწყონ და როგორც ირკვევა, გარკვეულ შედეგსაც აღწევენ.imageimageimageimageimageimageimageimageimageროგორ მდიდრდებიან და საიდან აქვთ შემოსავალი ამ ქალბატონებს? როგორც სტატიაში ვკითხულობთ, ხშირია შემთხვევა, როდესაც საუკეთესო ფოტო სხვადასხვა პოპულარული ჟურნალის გარეკანზე ხვდება და შესაბამისად შემოსავალიც დიდია.აი მაგალითისთვის "@laylaygibson" ატვირთულმა ფოტომ ინსტაგრამზე ჟურნალ "PARENts" ხელმძღვანელობის ყურადღება და დაინტერესება გამოიწვია.მას დიდი თანხა გადაუხადეს, მაგრამ თანხის რაოდენობა სამწუხაროდ მითითებული არაა.

image
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageარა ნაკლებ საინტერესო აღმოჩნდა მამების გვერდი ინსტაგრამზე, რამაც ზოგიერთი " ზარმაცი" მამაკაცის რისხვაც კი დაიმსახურა - წერს წყარო.imageimageკრიტიკის ქარცეცხლში გაატარეს კორტნი ადამოს და ე.წ. " დედა - Pukka" ფოტოები, რომლებსაც "უსინდისო რეკლამა და თვითრეკლამა" უწოდეს.imageimageimageimageimageimageimageimageimageფოტოები, რომლებმაც სოციალური მედია ააფეთქა და რომელზეც დღეს ყველა საუბრობს, საზოგადოების დიდი ნაწილის უკმაყოფილება და რისხვა დაიმსახურა.ზოგიერთი დედა იმაზეც საუბრობს, რომ ამ ქალბატონების შემხედვარეს, სურვილიც კი აღარა აქვთ ინსტაგრამზე შვილებთან ერთად გადაღებული ფოტოები გამოაქვეყნონ, უფრო მეტიც, ზოგიერთი მომხმარებელი ინსტაგრამის საკუთარი გვერდის გაუქმებითაც კი იმუქრება - წერს "dailymail".
































0
66
2-ს მოსწონს
ავტორი:ვიზა კოხაძე
ვიზა კოხაძე
66
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0