x
მეტი
  • 28.04.2017
  • სტატია:65871
  • ვიდეო:318396
  • სურათი:417205
5 რამ რასაც თქვენი ტვინი უკეთესად აკეთებს ვიდრე კომპიუტერი

imageსანამ კომპიუტერი გაჩნდებოდა რით ერთობოდნენ ადამიანები? მათ უკეთესი რამეების გაკეთებაც შეეძლოთ ვიდრე დღეს კომპიუტერტან ჯდომაა.მართალია კომპიუტერი დღეს უკვე ყველაფერს იტევს, ყველაფრის გაკეთება შეუძლია და ძალიან ძლიერი მექანიზმია, მაგრამ არსებობს გამონაკლისებიც, რასაც იგი ვერ უმკლავდება.არსებობს აქტივობები რაც კომპიუტერისთვისაც კი რთულია.მიუხედავად ამისა, წელიწადში მასზე სწრაფი და ჭკვიანი არაფერია.

გთავაზობთ 5 რამეს, რასაც თქვენი ტვინი უფრო უკეთესად აკეთებს ვიდრე კომპიუტერი.


image “GO". საბჭოთა თამაში, რომელიც პირველად ითამაშეს ჩინეთში 2000-ზე მეტი წლის წინ. 19x19 გიდთან მონიშნული ბორტზე შავი და თეთრი ქვების გამოყენებით, რომლის მოთამაშეები იყენებენ ტერიტორიას. ბორდის ზომა და თამაშის წესები ფაქტობრივად არ არსებობს.(მოთამაშეებს შეუძლიათ ქვების განთავსება ნებისმიერი საფეხურზე, ნებისმიერ ადგილას გახსნან. ასე რომ, თითქმის შეუძლებელია სცენარის გამოთვლა)

ეს არის თამაში, რომლის დროსაც ადამიანის ტვინი მაქსიმალურად მუშაობს და ირეკლავს აზროვნების პროცესს. სამწუხაროა, რომ კომპიუტერის გამო ეს თამაში სამუდამოდ გაქრება, რადგან ზუსტი ზომების და გრაფიკის აღება ამ თამაშიდან მან ვერ შეძლო.


image“კროსვორდები". გვიან 90-იან წლებში ნიუ-იორკ ტაიმს კროსვორდის რედაქტორი და გამორჩეული სამაგისტრო ოსტატი უილ შარცზი აცხადებს, რომ კომპიუტერები არასდროს არ დაეჯიბრებიან ადამიანებს, რომლებიც გადაჭრიან კროსვორდის გამოცანებს.მან გამოიწვია საკმაოდ განვითარებული ადამიანთა გუნდი და დააჯიბრა კომპიუტერის პროგრამას ვინ უფრო სწრაფად და მარტივად შეავსებდა კროსვორდებს. კომპიუტერმა ფაქტიურად გაიმარჯვა, მაგრამ არსებობს ერთ-ერთი სახის კროსვორდი, რომელიც უბრალოდ ვერ პროგრამირდა.


image “Starcraft". Starcraft არის უკიდურესად პოპულარული, რეალურ დროში სტრატეგირებული ვიდეო თამაში, რომელშიც სამი რასობრივი ადამიანის ბრძოლის შედეგად უნივერსალური დომინირებს. Starcraft (და მისი გაგრძელება) იმდენად პოპულარულია სამხრეთ კორეაში, რომ მოთამაშეები 6 ფიგურის შემოსავალს გადიან და ცნობილი ეროვნების ცნობილი სახეები არიან.

Starcraft არის კიდევ ერთი თამაში, რომელიც გთავაზობთ კომპიუტერულ ალგორითმს ტექნიკური სირთულის გამო.არსებობს თითქმის 100 სხვადასხვა ერთეული და შენობები, რომელთა საშუალებითაც მოთამაშეს შეუძლია აირჩიოს და გააუმჯობესოს ცვლილებები განახლებებისა და ვარიანტების შესასრულებლად. მოთამაშეებს აერთიანებთ ელვისებური სწრაფი რეფლექსები.

კომპიუტერის ხელოვნური ინტელექტი ზოგჯერ ვერ ართმევს თავს ყველაზე ძლიერი მოთამაშეების აზროვნებას.


imageხელოვნების შექმნა. ვიკიპედია განსაზღვრავს ხელოვნებას, როგორც "პროდუქტს ან განზრახ მოწყობილ პროცესს, რომელიც გავლენას ახდენს გრძნობებზე, ინტელექტსა და ემოციებზე. ადამიანები ათობით ათასი წლის განმავლობაში ქმნიან ხელოვნებას. ხელოვნების ადრეული ობიექტი თარიღდება დაახლოებით 75, 000 წლით.

ზოგი მხატვარი იყენებს საღებავებს, ზოგი მუშაობს თითით, ხოლო ბევრი კომპიუტერებით ქმნიან ისეთი პროგრამებს, როგორიცაა Photoshop და Illustrator.

მკვლევარმა რეი კურზვეილმა განაცხადა, რომ საოცარია მუშაობა ხელოვნურ ინტელექტზე, რომელიც ქმნის თავად ხელოვნებას, მაგრამ ეს ხდება დიდი ხნის განმავლობაში. თუ ყველა კომპიუტერით აწარმოებს ხელოვნურ სამუშაოებს, ეს არ იქნება იმდენად ემოციური და ტექნიკურად ღრმა, როგორც ადამიანის ხელით შექმნილი, ამიტომ ხელოვნება ხელით იქმნება და არა კომპიუტერით.


image


წერა. ხელოვნების შექმნის მსგავსად ეს არის კიდევ ერთი არენა, სადაც ადამიანები მტკიცედ დგანან დომინირებულ პოზიციაში. კომპიუტერისთვის, რომელიც წერს და ფიქრობს, პოემა, ბლოგი, პოსტი იგივე ხარისხითაა დაწერილი, როგორც ადამიანის, მაგრამ ბევრი დამეთანხმება ხელით ფურცელზე წერა უფრო მარტივია და ადვილი.

მკვლევარებმა უნდა გააკეთონ ხელოვნური ინტელექტის დიდი არენები.ეს ალბათ არ მოხდება, სანამ არ მივაღწევთ ტექნოლოგიური სინგულარობას.


0
172
5-ს მოსწონს
ავტორი:ლიკა ელიშვილი
ლიკა ელიშვილი
172
   ქართული კლავიატურა
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0