x
მეტი
  • 26.03.2017
  • სტატია:65043
  • ვიდეო:317253
  • სურათი:415844
5 რამ, რაც ჭამის შემდეგ არ უნდა გააკეთოთ!

image
ბევრი ჩვენგანი განიცდის დროის უკმარისობას. ხშირად, დილით ვდგებით, ვსაუზმობთ და შხაპს ვიღებთ. შხაპის მიღება ერთი შეხედვით უწყინარ რამედ გვეჩვენება, მაგრამ სინამდვილეში ასე არ არის. ჭამის შემდეგ არავითარ შემთხვევაში არ გააკეთოთ ეს:

1. არ იბანაოთ- შხაპის მიღების დროს ორგანიზმის ტემპერატურა ოდნავ იზრდება. შესაბამისად, სისხლის მიმოქცევაც იმატებს. ამან შესაძლოა, საჭმლის მონელების პროცესს ხელი შეუშალოს. ამიტომ, საკუთესო გამოსავალი, ჭამიდან 30 წუთის შემდეგ, შხაპის მიღებაა.



image



2. ნუ დალევთ ჩაის- ჭამის დროს ჩაის დალევა, ზოგიერთ ადამიანს უკვე ჩვევად აქვს ქცეული. კვლევებმა აჩვენა, რომ ჩაი ხელს უშლის რკინის შეწოვას. რკინა კი, ადამიანის ჯანმრთელობისთვის აუცილებელი ელემენტია. ჩაის დალევა ჭამიდან 1 საათის გასვლის შემდეგ შეგიძლიათ. რკინადეფიციტის მქონე ადამიანებმა, ორსულებმა და ბავშვებმა მისი დალევისგან თავი უნდა შეიკავონ. უფროსები მიჩვეულნი არიან დილით უზმოზე ყავის დალევას, რაც არასწორია. უმჯობესი იქნება, თუ მას ჭიქა წყლით შეცვლით.



image


3. არ დაიძინოთ- მითი იმის შესახებ, რომ ხშირი ძილიანობა ზრდის ადამიანის წონას, დიდი ხანია გაიფანტა. თუმცა, არსებობს გარკვეული მიზეზები, რის გამოც ჭამის შემდეგ დაძინება არ შეიძლება. ამ დროს იზრდება კუჭის მჟავიანობა, გულძმარვა, საჭმლის გადამუშავების პროცესი ფერხდება. კვლევებმა დაადასტურა, რომ ადამიანები, რომლებიც ჭამის შემდეგ იძინებენ, ინსულტის განვითარების რისკ ჯგუფში არიან. ექსპერტები გვირჩევენ დაძინებამდე, მინიმუმ 2 საათით ადრე მივირთვათ საკვები.




image


4. არ ივარჯიშოთ- ბევრი ადამიანი ჭამის შემდეგ სავარჯიშო დარბაზში მიდის იმ იმედით, რომ ასე უფრო მარტივად დაიკლებს წონაში. ამ დროს ადამიანს ემართება გულძმარვა, სლოკინი, შეიძლება ეს გადაიზარდოს კრუნჩხვებშიც. თუ თქვენ ვარჯიში გინდათ, შეგიძლიათ ჭამის შემდეგ უბრალოდ გაისეიროთ. ზედმეტი ფიზიკური დატვირთვა არ არის რეკომენდირებული.



image


5. ნუ მოწევთ - ჭამის დროს, საჭმლის მონელების პროცესში, თითქმის მთელი ორგანიზმია ჩართული. შესაბამისად, ნიკოტინი ორმაგად უფრო ძლიერად შეიწოვება, რაც ორგანიზმზე მის მავნე ზეგავლენას ზრდის. ასევე, თამბაქოს მოწევა ვიტამინებისა და მინერალების შეწოვას უშლის ხელს.



image


უმჯობესი იქნება, თუ საერთოდ დაანებებთ მოწევას თავს. მაგრამ, თუ ამის ნებისყოფა არ გაქვთ, ჭამიდან მინიმუმ 20 წუთის შემდეგ მოწიეთ.







იხილეთ აგრეთვე:


10 ჩვევა, რომელიც ხელს უწყობის ცხიმის დაშლასა და მეტაბოლიზმს!


როგორ გავიძლიეროთ იმუნიტეტი: 9 ყველაზე მარტივი და მნიშვნელოვანი რჩევა!


როგორ გავიწმინდოთ ნაწლავები სახლის პირობებში- ახალი ხალხური მეთოდები


რა სარგებელი და ზიანი მოაქვს თაფლიანი წყლის მიღებას?


ეს საშუალება სიმსივნეს, არითმიას, ჰეპერტონიას და კიდევ 17 დაავადებას კურნავს!


კიბოს უჯრედები გაქრება, თუ თქვენ ამ 7 პროდუქტს მიირთმევთ!


ამ სიროფს "ღმერთის საჩუქარს" ეძახიან, რადგან იგი 100-ზე მეტ დაავადებას კურნავს


დალიეთ მხოლოდ 2 ჭიქა ეს სითხე და მუცლის ცხიმს დაემშვიდობეთ!


ჩაყარეთ ნიორი ღვინოში- ეს რეცეპტი 100-ზე მეტ დაავადებას შველის!


10 პროდუქტი, რომელიც შეგიძლიათ განუსაზღვრელი რაოდენობით მიირთვათ და არ გასუქდებით!

0
120
3-ს მოსწონს
მომწონს
გასაჩივრება
ავტორი:ნინო დვალაშვილი
ნინო დვალაშვილი
   ქართული კლავიატურა
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0