x
მეტი
  • 20.10.2017
  • სტატია:70143
  • ვიდეო:322956
  • სურათი:424266
ეს 10 წუთიანი ვარჯიში სპორტულ დარბაზში გატარებული 1 საათის ტოლფასია

სხეულის კუნთების გასამკვრივებლად სულ არ არის აუცილებელი სპორტულ დარბაზში საათობით დაიქანცოთ სხვადასხვა სახის რთულ ტრენაჟორებზე ვარჯიშით.


image


საკმარისია მხოლოდ ყოველ დღე თითო წუთი გააკეთოთ ეს 10 ვარჯიში, ერთი თვის შემდეგ საკუთარ თავს ვეღარ იცნობთ. შაბათ-კვირას შეგიძლიათ შეისვენოთ კიდევაც. ვარჯიშების ეს კომპლექსი არ საჭიროებს დიდ სივრცეს. საკმარისია მხოლოდ 1 х 1 კვ. მ.


1. ირბინეთ ადგილზე ერთი წუთის მანძილზე, რაც შეიძლება მაღლა ასწიეთ მუხლები


image


2. ხელის გულებით დაეყრდენით იატაკს (ხელები არ უნდა გიცურავდეთ) და იხტუნეთ ფეხები ხან გასწიეთ, ხან შეატყუპეთ, ზუსტად ერთი წუთის მანძილზე


image


3. გახსოვთ როგორ ხტუნავს ბაყაყი? გაიხსენეთ? იხტუნეთ ასე ერთი წუთის მანძილზე


image


4. ერთი ნაბიჯი წინ. ნახტომი რაც შეიძლება მაღლა. ფეხები შეანაცვლეთ


image


5. იხტუნეთ ასე ენერგიულად სულ ცოტა ერთი წუთის მანძილზე


image


6. იხტუნეთ ფეხიდან ფეხზე და აქტიურად დაიხარეთ ქვემოთ


image


7. წარმოიდგინეთ რომ სახტუნაოთი ხტუნავთ ერთი წუთის მანძილზე


image


8. დაწექით და შეეცადეთ ხელების დახმარების გარეშე წამოდგეთ ისე, რომ ფეხები თეძოებთან რაც შეიძლება ახლოს მიიტანოთ


image


9. მთელი სხეულის სიმძიმე ხელებზე გადაიტანეთ და ორივე ფეხით თავისუფლად იხტუნეთ

image


10. ფეხები რაც შეიძლება განზე დადგით და ჩაჯექით. შეეცადეთ ამ დროს ზურგი გამართულად დაიკავოთ


image

წარმატებულ ვარჯიშს გისურვებთ!


4
844
14-ს მოსწონს
ავტორი:Lerato
Lerato
Mediator image
844
  
2016, 5 მარტი, 10:18
ზუსტად მათთვისაა, ვინც ვერ ახერხებს დარბაზში სიარულს :)
2016, 5 მარტი, 4:54
დარბაზს ვერ შეედრება მარა კაია :)
2016, 4 მარტი, 19:37
მადლობა თქვენ, შეფასებისთვის :)
2016, 4 მარტი, 19:01
კარგი სტატიაა მადლობტ
0 1 4