x
image
არაჩანდა
Mediator image
Mediator image
Mediator image
თითქმის ყველა საბჭოთა ავტომობილი პლაგიატია-რა ვისგან მოიპარა საბჭოთა კავშირმა
image

დიზაინის თუ სხვადასხვა ტექნიკური სიახლეების ქურდობა, როგორც ჩანს " მოსული ამბავია" ავტომრეწველობაში, გასულ საუკუნეში ამ მხრივ ალბათ ძირიდადად ამერიკელი, გერმანელი და ბრიტანელი ავტომწარმოებლები დაზარალდნენ, გასული საუკუნის 60-იანი წლებიდან იაპონიამ დაიწყო ნელნელა ევროპული და ამერიკული ავტომობილების მოპარვა და იმდენი შეძლო, რომ უმეტეს შემთხვევაში ხარისხით მათზე უკეთესის დამზადება შეძლო, "ქურდის ქურდი ცხონდაო" და ახალ ათსწლეულში თავად იაპონელებს ახლა უკვე ჩინელებმა დაუწყეს გაქურდვა.

რა თქმა უნდა არც საბჭოთა კავშირი იყო გამონაკლისი, რადგან სსრკ-ში, ვთქვათ აშშ-სგან, საფრანგეთის ან გერმანიისგან განსხვავებით სამრეწველო-ინდუსტრიალური ავტომშენებლობა გაცილებით გვიან 1930-იან წლებში შეიქმნა.

ქვემოთ გაეცნობით იმ ავტომობილებს, რომელის დიზაინიც სსრკ-მ მოიპარა.



ГАЗ А და Ford Model A Standard Phaeton

image


Ленинград-1(იგივე Красный путиловец») და Buick 32-90

image


ГАЗ М-1 და Ford Model B

image

Москвич 400 და Opel Kadett К38

image


ЗИС-110 და Packard 180.

image


ЗАЗ- 965 და Fiat 600

image


ЗАЗ-966 და NSU Prinz IV

image


Чайка» ГАЗ-13/14 და Packard

image

Волга” ГАЗ-21 და Ford Mainline

image


Москвич 402 და Opel Olympia

image


ГАЗ-24 და Ford Falcon.

image

Москвич-2141 და Simca 1308

image



მთავარი ფოტო, ორი ცისფერი ინდენტური ავტომობილი :მარცხნივ ჟიგული-ВАЗ 2101, მარჯვნივ Fiat 124, თუმცა ეს პლაგიატად უფრო არ ჩაითვლება, რადგან სსრკ-მ ოფიციალურად იყიდა ეს მარკა.


image

ასევე იხილეთ


უნდა აღინიშნოს რომ სანამ ავტოდიზაინის ქურდობის ტოპ-10-ზე გადავიდოდეთ, უნდა ავღნიშნო, რომ ეს რეიტინგი პირობითია და მხოლოდ ზოგად ტენდეციას გამოხატავს. მთლიანად თუ განვიხილავთ ყველაზე დაზარალებული გერმანია აღმოჩნდა, მეორე ადგილზე აშშ გახლავთ, შედარებით იოლად გადაურჩნენ დიზაინის და მთლიანად ავტომობილის ქურდობას ...


საბჭოთა კავშირის მოქალაქეებისათვის აუხდენელი ოცნება იყო უცხოური ავტომობილის შეძენა, თუნდაც სათანადო თანხა ჰქონოდათ შეგროვებული, ვთქვათ, "მერსედესის", "ფორდ-მუსტანგის" ან "კრაისლერის " შემოტანა მხოლოდ ცნობილ არტისტებს, სპორტსმენებს, კოსმონავტებს ან მაღალ პარტიულ ჩინოვნიკებს ჰქონდათ ნებადართული. მხოლოდ 80-იანი წლების მეორე ნახე...


ალბათ უცნობია, ის ფაქტი, რომ მეორე მსოფლიო ომის დასრულების შემდეგ, 1947 წლიდან საბჭოთა კავშირში დაგეგმილი იყო ყველა ავტომობილისთვის საკუთარი სახელი დაერქვათ, ეს მხოლოდ ნაწილობრივ განხორციელდა, ძირითადად მსუბუქ ავტომობილებზე, დანარჩენი კი დარჩა უსახელოდ-ქარხნის აბრევიატურით და ციფრებით. ГАЗ-51-2, 5 ტონიანი ...


1) წნული საჭისთვის-სხვათა შორის ვინც საბჭოთა ავტოკლასიკის მოყვარულია და ვისაც სურს საკუთარ ავტომობილში ძველი დროის ატმოსფერო შექმნას, საჭის წნულის შოვნა დღესაც არის შესაძლებელი, ინტერნეტ-მაღაზიებში გადააწყდებით განცხადებებს, ერგება თითქმის ყველა საბჭოთა მსუბუქ ავტომობილს ეს იქნება ЗАЗ, ВАЗ, ИЖ თუ Москвич-ი. 2)სიჩქარის გად...


60-იანი წლების შუა ხანებისთვის საბჭოთა კავშირი მასობრივად ძირითადად სამი მარკის მსუბუქ ავტომობილს აწარმოებდა: "ვოლგა"(საშუალო კლასი) "მოსკვიჩი"(მცირე კლასის მე-2 ჯგუფი) და "ზაპოროჟეცი"(მცირე კლასი), იყო კიდევ წარმომადგენლობითი კლასის სამთავრობო ავტომობილები, რომლებიც მცირე ტირაჟით მზადდებოდა. 50-იანი წლების ბოლოს მსოფლიოში იწყება ნამდვილი საავტომობილო ბუმი, რა დ...

0
864
4-ს მოსწონს
ავტორი:არაჩანდა
არაჩანდა
Mediator image
Mediator image
Mediator image
864
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0