x
მეტი
  • 17.04.2021
  • სტატია:110486
  • ვიდეო:352106
  • სურათი:480869
ფაქტები წიწიბურას შესახებ - ამის შესახებ უმრავლეობამ არაფერი არ იცის

image

არსებობს ლეგენდები წიწიბურას სასარგებლო თვისებების შესახებ, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ პანდემიაში მისი ჭამა დღეში სამჯერ გჭირდებათ. ამის მიუხედავად, თუ ამ მარცვლეულს პერიოდულად შეიტანთ დიეტაში, მაშინ კიდევ უფრო მეტი უპირატესობა იქნება. თუ წიწიბურას ტაფაზე შეწვით მოხარშვამდე, მაშინ კერძი კიდევ უფრო გემრიელი იქნება, გამოხატული სასიამოვნო გემოთი.


წიწიბურას დადებითი თვისებები


ეს ბურღულეული არა მხოლოდ გემრიელია, არამედ ჯანსაღია და უკეთ ითვისებს. აუცილებელი ამინომჟავების არსებობით, წიწიბურას პროტეინი უთანაბრდება ცხოველურ პროდუქტებს. ეს ნიშნავს, რომ პროდუქტი შეიძლება იყოს ხორცის ღირსეული ალტერნატივა.

ვიტამინებისა და მინერალების რაოდენობა 1.5-3-ჯერ მეტია, ვიდრე სხვა მარცვლეულში. ეს ფაქტი ცხადყოფს, რომ საკარანტინო პირობებში, წიწიბურას მოხმარება ეხმარება ჩვენს სხეულს წინააღმდეგობა გაუწიოს გარე ფაქტორების უარყოფით გავლენას. ამის მიუხედავად, არ არის რეკომენდებული მისი შერევა შაქართან, რადგან ყველა საკვები ნივთიერება იკარგება.


საჭმელად წიწიბურას ფაფის მიღების შემდეგ, გუნება-განწყობილება მატულობს და ტვინის მუშაობა საგრძნობლად უმჯობესდება. გარდა ამისა, ფსიქო-ემოციური მდგომარეობა უმჯობესდება. სისხლში შაქრის დონე სტაბილურია და ზედმეტი ქოლესტერინი გამოირიცხება.


აქვე უნდა აღინიშნოს, რომ წიწიბურა არ აძლევს თავს გენეტიკური მოდიფიკაციის საშუალებას, რადგან იგი აჩვენებს შესანიშნავ წინააღმდეგობას კლიმატური პირობების მიმართ.


ჯანსაღი საკვები საკარანტინოში


თვით იზოლაციის პირობებში ბევრს აინტერესებს კითხვა, თუ როგორ უნდა იკვებოს სწორად ისე, რომ წონა არ მიდრეკილი იყოს ინდიკატორისაკენ უსასრულობის ტოლი. თქვენ ხომ წიწიბურას სავსე არ იქნებით. დროთა განმავლობაში პერიოდულად მოხმარებული ნებისმიერი პროდუქტი მოსაწყენი ხდება. და რა თქმა უნდა, მეორე არანაკლებ მნიშვნელოვანია სხეულის იმუნური დაცვის საკითხი.

იმისათვის, რომ არ დაიკარგოთ მრავალფეროვნებაში, დაგეხმარებათ შემდეგი საკვების შეხსენება იმ საკვების შესახებ, რომელიც უნდა შეიტანოთ თქვენს დიეტაში:


ბოსტნეული და ხილი;

ბურღულეული: ბრინჯი, ბულგური, მაკარონი და სხვა;

ცხიმები: თხილი და თესლი, მცენარეული ზეთი;

ხორცი, თევზი და კვერცხი;

პარკოსნები: ოსპი, ლობიო და ბარდა

Რძის პროდუქტები.

ბოსტნეული და ხილი შეიძლება იყოს ახალი, გაყინული ან დაკონსერვებული.


დროთა განმავლობაში ახალი ხილისა და ბოსტნეულის ვიტამინების შემცველობა მცირდება. თუ ისინი მაცივარში მოათავსეს, ეს პროცესი შენელდება. მომავალში, ასეთი პროდუქტები შეიძლება გამოყენებულ იქნას როგორც ჩაშუშული ხილის ან სუპების, ასევე ორთქლზე მომზადებული ან ჩაშუშული კერძებისთვის.


კვერცხი და თევზი სრული ცილის წყაროა. მათში შეტანილი სასარგებლო ნივთიერებები ხელს უწყობენ ანტისხეულების სინთეზს, რათა ორგანიზმმა წინააღმდეგობა გაუწიოს ნებისმიერ ვირუსს.


ახლა მნიშვნელოვანია არა მხოლოდ სწორი დიეტის გაკეთება, არამედ იმუნური სისტემის გაძლიერების და სტრესის განმუხტვის ამოცანა. ასეთ შემთხვევებში, მწვანე ჩაი განსაკუთრებით სასარგებლოა. გვირილას, ლიმონის ბალზამსა და პიტნას აქვს დასასვენებლად, დღესდღეობით ისინი შესანიშნავი ანტისტრესულია. მშვიდი ძილისთვის უპირატესობა მიანიჭეთ მაგნიუმს შემცველ საკვებს. ეს არის პარკოსნები, მწვანილი და შოკოლადი.


განსაკუთრებული ყურადღება უნდა მიექცეს ბროკოლს, რადგან ეს პროდუქტი არის ძლიერი დეტოქსიკატორი. გოგრა და ჭარხალი სხეულს აშორებს ყველა არასაჭიროს. ხოლო კომბოსტო შეიცავს უამრავ ბოჭკოს, რაც ხელს უწყობს საჭმლის მონელების პროცესის გაუმჯობესებას. ასევე არ უნდა თქვათ ყვავილოვანი კომბოსტო და ყაბაყი.


სულ უფრო პოპულარული სასმელი ხდება სმუზი. გარდა ამისა, ამ სასწაულებრივი სასმელის მომზადება რთული არ იქნება. ამისათვის ბლენდერში ათქვიფეთ კენკრა, ხილი ან ბოსტნეული და დაუმატეთ რძე, წვენი, ნაყინი ან იოგურტი.


თუ შეადგენთ სავარაუდო ყოველდღიურ რუტინულს, მიიღებთ შემდეგ სურათს:


საუზმე: კვერცხის კერძი, შვრიის ფაფა ან ნებისმიერი სხვა ხილით;

ლანჩი: წვნიანი, მწნილები, ბოსტნეული ნებისმიერი გვერდითი კერძით (ბრინჯი, პიურე ან მაკარონი);

ვახშამი: ბოსტნეული, თევზი.

და არ დაივიწყოთ წყალი. დღის განმავლობაში, თქვენ უნდა დალიოთ დაახლოებით 1, 5-2 ლიტრი სითხე. ეს მოიცავს ჩაებსა და წვენებს. თუ არ შეგიძლიათ ყავის გარეშე, მაშინ შეეცადეთ მოიხმაროთ არაუმეტეს 1 ჭიქა დღეში. კოფეინს შეიცავს მწვანე ჩაიც, ამიტომ უმჯობესია მცენარეულ ჩაიზე გადასვლა.

0
237
8-ს მოსწონს
ავტორი:ნიკოლოზ ხუციშვილი
ნიკოლოზ ხუციშვილი
Mediator image
Mediator image
Mediator image
237