x
image
ნინო ხიმშიაშვილი
Mediator image
მადონას ქალიშვილი ლურდესი The Marc Jacobs-ის ახალი სახე გახდა

image

პოპ-ხატის მადონას ქალიშვილი ლორდეს "ლოლა" ლეონი The Marc Jacobs-ის 2021 წლის გაზაფხულის კამპანიის ახალი სახე გახდა.



ამერიკულმა ლეიბლებმა ალიანსის შესახებ რამდენიმე დღის წინ გამოაცხადეს, მას შემდეგ, რაც ლურდეს ლეონის აქსესუარების კოლექციის წარდგენის ფოტოები გამოქვეყნდა.

როგორც ფოტოებიდან ჩანს 2021 წლის გაზაფხულის კოლექცია მარკ ჯეიკობსის ადრეული, 90-იანი წლებისთვის დამახასიათებელი სტილის ხელახალი დაბრუნების ვერსიას ჰგავს.

მარკ ჯეიკობსთან 2021 წლის საგაზაფხულო კოლექცია, ლურდესისთვის არ არის პირველი, ის სხვადასხვა ბრენდებთან უკვე რამდენიმე წელია თანამშრომლობს, MadeMe-სთან, Miu Miu-თან, ამ უკანასკნელის საგაზაფხულო კოლექცია 2019 წელს წარადგინა.

The Marc Jacobs არის, მოდის დიზაინერის მარკ ჯეკობსის აქსესუარების ბრენდი, რომლისთვისაც მადონა დიდი ხნის მუზა და მეგობარია.

2008 წელს Vogue- სთან ინტერვიუში ჯეიკობსმა, იმ დროს Louis Vuitton- ის კრეატიულმა დირექტორმა, პოპის დედოფალს "საბოლოო შემსრულებელი" უწოდა. მან მონაწილეობა მიიღო Louis Vuitton- ის ორ კამპანიაში და 2016 წელს Harper's Bazaar US-ის გარეკანზე მადონა ჯეიკობსის ეტიკეტს ატარებს.


ბრენდის მოკლე განცხადების თანახმად, ფოტო კოლექცია შთაგონებული იყო ეკლექტიზმით და პირადი სტილის წარმოჩენით.

image

image

image

image

მადონა ქალიშვილთან ლურდესთან ერთად
image
მარკ ჯეკობსი

0
112
1-ს მოსწონს
ავტორი:ნინო ხიმშიაშვილი
ნინო ხიმშიაშვილი
Mediator image
112
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0