x
მეტი
  • 19.04.2024
  • სტატია:134395
  • ვიდეო:351975
  • სურათი:508486
როგორ უნდა მოეწყოს მშობელთა შეხვედრები საკლასო ოთახში?

image
კლასში მშობელთა შეხვედრების ორგანიზებისას, კლასის მასწავლებლები მშობლებს გააცნობენ სასწავლო პროცესში კლასის წინსვლას, ინდივიდუალური საგნების ზოგად ანალიზსა და აფრთხილებენ მშობლებს, რომ თითოეულ მათგანს შეუძლია ინდივიდუალურად მიიღოს ინფორმაცია თავისი შვილის შესახებ.
როგორც პრაქტიკა აჩვენებს, მშობლები (განსაკუთრებით დაბალი მიღწევის სტუდენტების მშობლები) არ ესწრებიან ან ცუდად მონაწილეობენ კლასის მშობლების შეხვედრებში. ამის მთავარი მიზეზი მასწავლებლების არაეთიკური ქცევაა.მაგ: შეხვედრებზე, მშობლების დამცირებაა.მასწავლებლების დიდი ნაწილი მშობელს სხვა დამსწრე მშობლების თვალწინ აჩვენებენ ცუდ შედეგს და ამბობენ მსგვას ფრაზებს, რომლებიც არის : "თქვენი შვილი არ კითხულობს", "გაუნათლებელი", "ქმნის პრობლემებს კლასში" და ა.შ. შედეგი კი აშკარაა. (ვგულისხმობ, უარყოფით შედეგს). მე ვთხოვ ყველა ჩემს კოლეგას, რომ წამით წარმოიდგინეთ თავი, რომ თქვენ გადახვედით "Earl"- ის კარმულ სამყაროში.
კლასიდან კლასში გადასვლისას მშობელთა შეხვედრებზე დასწრების მსურველთა რაოდენობა მცირდება. თუ შევადარებთ კლასის შეხვედრებში მონაწილე მშობლების რაოდენობას I-IV კლასებსა და V-VII, VIII-IX, X-XI კლასებს შორის. ვნახავთ, რომ ეს ასეა .
ამიტომ, შეხვედრის დასაწყისში, კლასის მასწავლებელმა უნდა სთხოვოს მშობლებს, რომლებიც თავიანთი შვილებით არიან დაინტერესებულნი, შეხვედრის დასრულებისთანავე მიმართონ მათ პირადად. ერთი მოსწავლის შედეგები არ უნდა იყოს განხილული სხვა მოსწავლის მშობლებთან. ეს სწორ პედაგოგიურად საქციელად არ ითვლება და მეტიც, მიუღებელია. შეიძლება დასახელდნენ მხოლოდ ის მოსწავლეები, რომლებიც ასპარეზობენ სხვადასხვა შეჯიბრებებში და კონკურსებში, რაც სტიმული უნდა გახდეს . თუმცა, ესეც საკამათოა, რადგან ყველას როდი შეუძლია გარკვეული ტიპის ასპარეზობა და ა.შ. არ ადიდოთ ერთი მოსწავლე და ნუ შეურაცხყოფთ სხვებს.
იმისათვის, რომ კლასის მასწავლებელმა შეძლოს შინაარსიანი მსჯელობა მშობლებთან, რომელთაც ინდივიდუალურად ხვდება მისთვის საჭიროა ჰქონდეს სარეგისტრაციო წიგნი და მოსწავლესთან დაკავშირებული ჩანაწერების გაზიარება.ის შენიშვნები, რომლებსაც თავად ინიშნავს საგნის მასწავლებლებთან ერთად.
კლასის მასწავლებელს არ უნდა დაავიწყდეს რომ მისი ერთ-ერთი და მთავარი პასუხისმგებლობაა, მშობლებთან კომუნიკაციის დროს მათთან პედაგოგიური და ფსიქოლოგიური კომპონენტების გამოყენება. მშობელი, რომელიც ესაუბრება კლასის მასწავლებელს, უნდა იგრძნოს, რომ ის არის ის მასწავლებელი, რომელიც წარმოადგენს სკოლას, ესაუბრება უაღრესად განათლებულ, განვითარებულსა და პროგრესულად მოაზროვნე ადამიანს. კარგ აღმზრდელს, რომელსაც უყვარს თავისი საქმე და მიუხედავად ყველა სირთულისა, ამაყობს თავისი სპეციალობით. როდესაც საქმე ეხება მშობელს და ბავშვს, არ აქვს მნიშვნელობა ვინ არიან, როგორია მათი სოციალური მდგომარეობა. მშობელი არის მოქალაქე, რომელიც თავისი შვილის განათლებისთვის იბრძვის.
მშობელთა შეხვედრების დროს კლასის მასწავლებელმა უნდა მიიპყროს მშობლების ყურადღება სერიოზულობით გულწრფელობითა ღიმილით. თითოეულ მშობელთნ ერთნაირი დამოკიდებულება უნდა ჰქონდეს. მან უნდა შეძლოს და აარჩიოს ის მშობლები, რომლებსაც აქვთ ორგანიზაციული უნარები და შეუძლიათ საჭირო უნარების გამოყენება ორგანიზაციულ საკითხებში. ყველა სამუშაო დამოკიდებულია კლასის მასწავლებლის პროფესიონალიზმზე.
თითოეულ მშობელთან ურთიერთობისას, კლასის მასწავლებელმა უნდა გაითვალისწინოს, რომ ის არის საჯარო მოხელე, რომ იგი წარმოადგენს იმ სკოლას, სადაც ის მუშაობს.მშობლებთან ინდივიდუალური საუბრების დროს, კლასის მასწავლებელმა უნდა შეძლოს კონფლიქტების თავიდან აცილება და შექმნილი სიტუაციის მოგვარება.
სამწუხაროდ, ჩვენი მშობლების ერთი ჯგუფი "ხედავს" სკოლაში სოციალური პრობლემების გამომწვევ მიზეზებს (თუმცა, ასეთი დამოკიდებულება არალოგიკურია) და მიმართავს აგრესიას სკოლისა და მასწავლებლის მიმართ .პირველი, რაც ასეთ მშობლებთან არის დაკავშირებული, არის კლასის მასწავლებელი. - პედაგოგიურ გამოცდილებასთან ერთად, მისი პროფესიონალიზმის საფუძველია კომუნიკაციისა და მეტყველების მაღალი უნარი. კლასის მშობელთა შეხვედრის დასასრულს გამოცხადდა შემდეგი მშობლების შეხვედრის თემა. შეთანხმდნენ, თუმდა განიხილება მშობლის იდეები და წინადადებები.
კლასის მასწავლებელმა უნდა წარმოადგინოს მშობელთა შეხვედრის ოქმების ასლი და შეატყობინოს სკოლის ადმინისტრაციას (ორგანიზაციის დირექტორის მოადგილე) შეხვედრის შესახებ ზეპირად (შესაძლოა წერილობით, ადმინისტრაციის მოთხოვნის შესაბამისად).

0
29
შეფასება არ არის
ავტორი:ჩიჩაკ ნასიბოვა
ჩიჩაკ ნასიბოვა
29
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0