x
მეტი
  • 26.02.2020
  • სტატია:99666
  • ვიდეო:344674
  • სურათი:462071
ჯანმრთელობა და ვიტამინები

მოგეხსენებათ, რომ ვიტამინების მიღება ორგანიზმისთვის აუცილებელია.ადამიანმა,

უნდა იკვებოს ისე, რომ მიიღოს მეტი ჯანსაღი საკვები

ნატურალული, ბუნებრივი და ამასთან ერთად რა თქმა უნდა ვიტამინები რომელიც ორგანიზმს დიდ ენერგიას ანიჭებს

თუ ვიტამინებს არ მივიღებთ, ენერგიაც დაქვეითდება.

ვიტამინების მიუღებლობის გამო კი შეიძლება ორგანიზმში განვითარდეს ნივთიერებათა ცვლის პროდუქტების დარღვევა ეს კი იწვევს სხვადასხვა დაავადებებს.

ვეცადოთ, რომ რაც შეიძლება ბევრი ხილ-ბისტნეულით ვიკვებოთ.მოგეხსენებათ ახლა ზამთარია და ისეთი პერიოდია, როცა ირგანიზმს განსაკუთრებულად ესაჭიროება ესა თუ ის ვიტამინი.ვირუსები კი, ვიტამინების ნაკლებობის გამო ვითარდება ორგანიზმში.

თუ რა თქმა უნდა მივიღებთ დღიურად ნორმისდა მიხედვით ნახშირწყლებს, ცხიმებს, ცილებს და ვიტამინებს ვირუსის საფრთხეც დაბალი იქნება.

მაშ ასე დღეს წარმოგიდგენთ 5-მნიშვნელოვან ვიტამინს:

1.A-ვიტამინი:

მნიშვნელობა-მხედველობა, ზრდა და კანის განახლება

ვიტამინების შემცველი საკვები პროდუქტები-თევზის ქონი, რძე, კვერცხის გული, თევზი, სტაფილო

ნაკლებობა იწვევს-ირღვევა ბავშვის ზრდა-განვითარება, თმის ჩამოყალიბება და ზრდა, მხედველობა

2.B¹-ვიტამინი:

მნიშვნელობა-ნახშირწყლების ცვლა, ნერვული სისტემის რეგულაცია

შემცველი საკვები პროდუქტი-ბრინჯი, მარცვლეული, მცენარეები, წიწიბურა

ნაკლებობა იწვევს-დამბლა, კრუნჩხვა და ნერვული სისტემის დარღვევა

3.B²-ვიტამინი:

მნიშვნელობა-მხედველობა, ლორწოვანი გარსები.

შემცველი საკვები პროდუქტები-მარცვლეული, ხორცი, რძე.

ნაკლებობა იწვევს-მხედველობის დარღვევა, პირის ღრუს ლორწოვანი დაზიანება

4.C-ვიტამინი:

მნიშვნელობა-აძლიერებს იმუნიტეტს, გავკენას ახდენს ძვლებზე

შემცველი პროდუქტები-ასკილი, კივი, მწვანე ხახვი, ნიორი, კომბოსტო, ციტრუსი-ფორთოხალი, მანდარინი

ნაკლებობა იწვევს-იმუნიტეტის დაქვეითება, დაავადებების გამოვლენას, სახსრების ტკივილი

5.D-ვიტამინი:

მნიშვნელობა-ძვლები და კბილები

შემცველი პროდუქტები-თევზის ქონი, თევზი, კვერცხის გული, კარაქი და სხვა

ნაკლებობა იწვევს-ძვლებში მარილების შემცირება, ბავშვებში ზრდის შეჩერება და რაქიტი

მეცნიერებმა დააკსვნეს, რომ ადამიანის ყოველდღიური მოთხოვნილება ენერგიაზე უნდა დააკმაყოფილოს 50%-ით, ნახშირწყლებმა, 15%-ით ცილებმა და 35%-ით ცხიმებმა.

ასე, რომ ვიკვებოთ ჯანსაღად, მივიღით ვიტამინები და შევინარჩუნით ჯანმრთელობა! ეს ხომ ყველაზე ძვირფასი რამაა ადამიანის ცხოვრებაში.

imageimageimageimage



1
93
შეფასება არ არის
ავტორი:სალომე ბეჟიტაშვილი
სალომე ბეჟიტაშვილი
93
  
30 იანვარი, 2:47
კომენტარი ცარიელია ან წაშლილია

0 1 1