x
მეტი
  • 20.04.2024
  • სტატია:134423
  • ვიდეო:351975
  • სურათი:508502
როგორ მოვიქცეთ, როცა ჩვენი უფლებები ირღვევა? სტატია მომხმარებლებისთვის.
ყველამ მინდა იცოდეთ, რომ კანონი მომხმარებელთა უფლებების შესახებ საქართველოში, ჯერ-ჯერობით არ არსებობს, მაგრამ გვყავს სტრუქტურები, რომლებიც დაიცავენ თქვენს პოზიციას.

1. თუ კი კვების ობიექტზე შეუსაბამობას აღმოაჩენთ, მოიწამლებით, ვადაგასულ პროდუქციას ნახავთ ან ეტიკეტზე არაა სათანადო ინფორმაცია - 15 01 (სეს)

2. სილამაზის სალონში, ესთეტიკურ ცენტრში, თავის მოვლის დაწესებულებაში დარღვევის აღმოჩენის შემთხვევაში - 15 05 (ჯანდაცვის ცხელი ხაზის დეპარტამენტი)

3. თქვენი უფლებები დაირღვა ბანკში, ლომბარდში, ვალუტის გადამცვლელ ჯიხურში ან ფინანსურ საკითხთან გაუგებრობა შეგემთხვათ - +995 32 2 411 092 (კრიმინალური პოლიცია)


4. გირეკავენ კომპანიებიდან თაღლითური სქემით, მაგ: "დეშელი", "ლაქშერი კოსმეტიკსი" და ა.შ და თავს არ განებებენ, თან, არ იცით საიდან აქვთ თქვენი ნომერი - +995 32 2 421 000 (პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ინსპექცია)

5. ინტერნეტი არ მოგეწოდებათ, ნელია და არ აკმაყოფილებს ხელშეკრულების პირობებს - +995 32 2 399 505 (კომუნიკაციების მარეგულირებელი კომისსის მომხმარებელთა ინტერესების დამცველი)

სადმე დაარღვიეს თქვენი, როგორც მომხმარებლის უფლებები? - დარეკეთ და დატოვეთ შეტყობინება!image

0
17
შეფასება არ არის
ავტორი:ლუკა ჭაფოძე
ლუკა ჭაფოძე
17
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0