x
მეტი
  • 25.08.2019
  • სტატია:93880
  • ვიდეო:342250
  • სურათი:456164
მე -19 საუკუნის რეკლამა საქართველოში

მე -19 საუკუნეში საქართველოს დედაქალაქი თბილისი გახდა ამიერკავკასიის ცენტრი. ამ პერიოდში ბევრი სოციალური, პოლიტიკური, ეკონომიკური და კულტურული ცვლილებები მოხდა. აღმოსავლური თბილისი გახდა დასავლეთის, აღმოსავლეთის და სამხრეთ კავკასიის კულტურული ცენტრის ნაზავი.


კაპიტალიზმი სწრაფად ვითარდებოდა რუსეთის იმპერიაში და შესაბამისად ასე იყო საქართველოშიც(ანექსირებული რუსეთის მიერ). გაჩნდა ახალი მძიმე თუ მსუბუქი სამრეწველო საწარმოები, აშენდა თბილისსა და ფოთს შორის დამაკავშირებელი რკინიგზა. დაფუძნდა ბანკები, გაიხსნა სემინარები, სავაჭრო ცენტრები და საგამოფენო დარბაზები. ამ პერიოდში გამოჩნდა ახალი ჟურნალები, გაზეთები, მეცნიერების და ხელოვნების ცენტრები. იმართებოდა მხატვრული გამოფენები, აღორძინდა ეროვნული თეატრი.


ყველაფერი ეს საზოგადოებისთვის საჭიროებდა რეკლამას.


ქვემოთ გაეცნობით მე-19-20 საუკუნის დასაწყისის ქართულ რეკლამებს, აფიშებს ეტიკეტებს და პოსტერებს.



ლაღიძის წყლების რეკლამა, რომელიც უკვე ფასლიფიკატორებს ებრძვის

image



ქუთაისური შამპანურის და ლიქიორის რეკლამა


image

კახური ღვინის რეკლამა

image


დავით სარაჯიშვილის კონიაკის და ლიქიორის ქარხანა

image

image


კაკაოს რეკლამა

image



რეზინის კალოშების რეკლამა

image

ზინგერის საკერავი მანქანა

image


ლგოტაკის საწყობი ტიფლისში მოხმარებლებს სთავაზობს ავტომობილებს, მოტოციკლებს, ველოსიპედებს და პატოფონებს.

image


გაბრიელ ბოზალოვის კანფეტების ქარხანა

image



ფრანგი მკერავი ტიფლისში

image


თეატრალური აფიშები

image

image

image

ფიროსმანის შესრულებული სარეკლამო ნახატი დუქნისთვის

image


გრამაფონი და ფირფიტები, გრამაფონის ფასი 100-დან 200 მანეთამდეა, ფირფიტის ფასი 1, 5 მანეთი.

image



მოლაპარაკე თუთიყუშები

image




image

image


1
87
5-ს მოსწონს
ავტორი:არაჩანდა
არაჩანდა
Mediator image
Mediator image
Mediator image
87
  
10 თებერვალი, 21:17
ძალიან, ძალიან მომეწონა... რესპექტი ჩემგან.
0 1 1