x
მეტი
  • 19.06.2019
  • სტატია:91335
  • ვიდეო:340894
  • სურათი:453297
ვაშლის დიეტა

ვაშლის დიეტა

image


ვაშლი ძალიან სასარგებლო პროდუქტია, შეიცავს ორგანიზმისთვის საჭირო თითქმის ყველა ვიტამინს და მინერალურ ნივთიერებას.


ვიტამინი: C - 14%; B6 - 4%; B2 - 4%

შაქარი - 21.8 გრამი

ცილები - 0.6 გრამი

ნახშირწყლები - 27, 6 გრამი

კალიუმი - 6%; მანგანუმი - 4%

კალორია(100გრ) - 104კკალ


აგრეთვე ფოლიუმის მჟავას, პექტინებს. უცხოეთში წონის შესამცირებლად კვირაში ორჯერ ადამიანები ''ვაშლის დღეს'' აწყობენ.


გთავაზობთ დიეტის 3 ვარიანტს:


1)დღის განმავლობაში მიირთვით მხოლოდ ვაშლი, იმდენი რამდენიც ''ჩაგეტევათ''. ამასთან ერთად უნდა დალიოთ ბევრი სითხე. სასურველია დალიოთ ბალახების დამამშვიდებელი ნაყენები

2)დღის განმავლობაში უნდა მიირთვათ 1, 5 კგ ვაშლი. არაფერი დალიოთ. საკმარისია ის სითხე, რომელსაც ვაშლი შეიცავს. შეგიძლიათ ვაშლი შეწვათ ღუმელში.

3)პოპულარულია კეფირისა და ვაშლის დიეტა: 1 ვაშლი, 0, 5 ჩ.კ. კეფირი. 5-6-ჯერ დღეში




0
119
შეფასება არ არის
ავტორი:ზოგადი განათლება
ზოგადი განათლება
119
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0