x
მეტი
  • 17.06.2019
  • სტატია:91286
  • ვიდეო:340866
  • სურათი:453231
როგორ დავიკელი 136 კილოგრამი, 5 მარტივი მეთოდი

image

ყველაფერი დაიწყო 2016 წლის 1 იანვრიდან, როდესაც რიდი იყო 26 წლის, ის ცხოვრობს ინდიანაში და იწონიდა 220 კილოგრამს.

ამ დღეს რიდმა თქვა, "მე ვიცი, რომ თუ არ დავიწყებ კონტროლს, მე ვერ ვიხილავ ჩემი 30 წლის იუბილეს".

რიდმა შექმნა საკუთარი ინსტაგრამის გვერდი, სადაც დებდა მის პროგრესს წონის კლების შესახებ, რაც ვალდებულს ხდიდა მას, ეკონტროლებინა წონა.
2 წლის შემდეგ მან შეძლო და მისი წონა იყო 142 კილოგრამი, წარმოგიდგენთ მის 5 საიდუმლოებას, რითაც მიაღწია ამ წარმატებას.

image
წესი #1: არ დაიცვათ დიეტა
"მე არ შემეძლო, შემედგინა რაიმე კვების გეგმა" ამბობს რიდი.
მე უბრალოდ ვითვლიდი კალორიებს და ვცდილობდი მეტად მიმეღო პროტეინები, ბოსტნეული და მეჭამა ნაკლებად ცხიმიანი საკვები. მას სურდა ყოველთვის ეჭამა ის რაც უნდოდა, მაგრამ საბოლოოთ მან გამოიმუშავა ჯამრთელი ჭამის მეთოდები.
თავად იხილავთ რამდენად დაგეხმარებათ გონივრული კვება და რეჟიმი, წონის დაკლებაში - ამბობს რიდი.

image
წესი #2: მოთმინება გადამწყვეტია
ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი რამ უნდა გვახსოვდეს ყოველთვის, ცვლილებას ყოველდღიურად ვერ დაინახავთ, პირველად რაზეც ცვლილება შევამჩნიე ეს იყო ჩემი სახე, მაგრამ ეს არ ყოფილა პირველივე დღეებში.
მე უბრალოდ ვახსენებდი ჩემს თავს რომ ცვლილებებს დრო სჭირდება და რომ ეს არის ერთგვარი შეჯიბრი.

image
წესი #3
რიდის წარმატებაში დიდი წვლილი მიუძღვის იმ ხალხს, ვინც მას იწერდა სოციალურ ქსელებში და ეხმარებოდა მას ყოველდღიურად.
მას თავიდან არ აინტერესებდა გამომწერების რაოდენობა, აკვირდებოდა მხოლოდ იმ ადამიანებს ვინც ეკონტაქტებოდა ან თუნდაც მისგან მაგალიტს იღებდა და შედეგი ქონდათ, ეს აქტიურობა და ყველაფერი რიდის მოტივაციას აძლევდა.

image
წესი #4 ყოველი დღე დაიწყეთ ახალი, სუფთა ფურცლიდან
რიდი გვირჩევს რომ არასდროს ვიდარდოთ და ვინერვიულოთ ამ ყველაფერზე, თუ ჩვენ გამოგვჩა დღე, ან დავარღვიეთ კვების წესები, არასდროს დავნებდეთ და მეორე დღიდან ხელახლა ვცადოთ ამ ყველაფრის გამოსწორება.
ის ასევე ამბობს რომ ჩვენ არ უნდა გადავყაროთ ფული, ყოველდღიურად დარბაზში სავარჯიშოთ.
უბრალოდ ფოკუსირება მოახდინეთ კვებაზე, ყოველდღიურ ჩვევებზე და ვეცადოთ ვიმოძრაოთ მეტი, დანარჩენზე თქვენი წონა თვითონ იზრუნებს.

image
წესი #5 შეცვალეთ თქვენი თერაპია
მე მსურდა შემეცვალა ჩემი დამოკიდებულება საჭმლის მიმართ.
ადრე ვიყავი ემოციური მჭამელი და მიყვარდა ყველა საჭმელი - ამბობს რიდი.
ასევე შესაძლებელია ამისთვის მოძებნოთ რაიმე თერაპიის კურსი.



1
614
2-ს მოსწონს
ავტორი:ბექა ც
ბექა ც
614
  
არა არ მინდაააა სხვა ნეტარებაააა....
0 1 1