x
მეტი
  • 27.03.2019
  • სტატია:87704
  • ვიდეო:338196
  • სურათი:449498
გაიგეთ რა დროს რა უნდა გამოუცვალოთ თვქვენს ავტოს თუ გვინდა რომ ის „ჯანმრთელად“ გვყავდეს

image


ძრავის ზეთი, ანტიფრიზი, სამუხრუჭე სითხე, ფილტრები - ყველა სითხეს თუ დეტალს თავისი ვადა აქვს. ამ სტატიაში შეიტყობთ, რა დროს რა უნდა გამოცვალოთ და გადაამოწმებთ, ხომ არ გამოგრჩათ რაიმე მნიშვნელოვანი



სამუხრუჭე სითხე

სამუხრუჭე სითხე არა მარტო ავტომობილისთვის, არამედ თქვენი და მგზავრების უსაფრთხოებისთვისაც უმნიშვნელოვანესია. მისი შეცვლა ორიდან სამ წლამდე პერიოდის შემდეგაა სასურველი - გააჩნია, სითხის ხარიხსა და გარემოს, სადაც მგზავრობდით. დროთა განმავლობაში დუღილის წერტილი კლებულობს და ყველაზე ცუდ შემთხვევაში, შესაძლოა, ავტომობილმა ოდნავადაც აღარ დაამუხრუჭოს.



აკუმულატორი

აკუმულატორი ავტომობილს ენერგიას აწვდის მაშინ, როცა ძრავა გამორთულია, პირველ რიგში კი ძრავის ამუშავებაზე, მანქანის დაქოქვაზე აგებს პასუხს. ხარისხისა და მოხმარების მიხედვით, აკუმულატორი სამიდან შვიდ წლამდე ძლებს. სიცოცხლის ბოლოს აკუმულატორს სისუსტე ეტყობა - ავტომობილს დაქოქვა უჭირს და შეიძლება, მალე საერთოდ ვეღარ დაქოქოს.



სალონის ფილტრი

სალონის ფილტრი ავტომობილის სალონში სუფთა ჰაერის შედინებას ემსახურება. მისი გამოცვლა დაახლოებით 15 000 კილომეტრის გავლის, ან 2 წლის შემდეგაა რეკომენდებული. რაც უფრო ძველია სალონის ფილტრი, მით უფრო დაბინძურებული ჰაერი შედის სალონში. მძღოლებს ფილტრებიდან ყველაზე ხშირად სწორედ ჰაერის ფილტრის გამოცვლა ავიწყდებათ ხოლმე.


image



ავტომატიკის ზეთი >>


ძრავის ზეთი >>


ანტიფრიზი >>


და სხვა მნიშვნელოვანი დეტალები იხილეთ ბმულზე > > >





image


1
98
4-ს მოსწონს
ავტორი:intermedia.ge
intermedia.ge
Mediator image
98
  
2018, 17 დეკემბერი, 15:53
მცირე შესწორება-მამაჩემის მანქანას (ბრენდს არ დავასახელებ რეკლამაში, რომ არ ჩამეთვალოს) უყენია ავსტრიული წარმოების აკუმულატორი, რომელშიც მჟავას ნაცვლად გამოყენებულია გელი, რაც აკუმულატორის ფირფიტებს დიდხანს მუშაობის გარანტიას აძლევს. ამასთან ერთად გასათვალისწინებელია თუ რა ტიპის სტარტერი უყენია მანქანას, რედუქტორიანი სტარტერი საშუალებას აძლევს აკუმულატორს 10 ვოლტითაც დაქოქოს მანქანა უპრობლემოდ.
0 1 1