x
მეტი
  • 19.04.2024
  • სტატია:134384
  • ვიდეო:351974
  • სურათი:508460
5 რჩევა, როგორ გავყიდოთ პროდუქტი მარტივად
image


21-ე სა­უ­კუ­ნე გა­ყიდ­ვე­ბის ეპო­ქაა. დღეს შე­თა­ვა­ზე­ბე­ბის ბა­ზა­რი მე­ტად მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნია და ძა­ლი­ან მა­ღა­ლია კონ­კუ­რენ­ცი­აც. გაზ­რდი­ლი კონ­კუ­რენ­ცი­ის ფონ­ზე კი საკ­მა­ოდ გარ­თულ­და გა­ყიდ­ვაც. შე­სა­ბა­მი­სად, მწარ­მო­ებ­ლე­ბი თუ რე­ა­ლი­ზა­ტო­რე­ბი სხვა­დას­ხვა მე­თოდს მი­მარ­თა­ვენ, რომ სა­კუ­თა­რი პრო­დუქ­ტი თუ მომ­სა­ხუ­რე­ბა კარ­გად გა­ყი­დონ.


გთა­ვა­ზობთ რამ­დე­ნი­მე მარ­ტივ რჩე­ვას, რო­მე­ლიც გაზ­რდი­ლი კონ­კუ­რენ­ცი­ის პი­რო­ბებ­ში პო­ტენ­ცი­უ­რი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბი­სა და კლი­ენ­ტე­ბის ყუ­რა­დღე­ბის მიქ­ცე­ვა­სა და მათ და­ინ­ტე­რე­სე­ბა­ში და­გეხ­მა­რე­ბათ.


ელექტრო­ნუ­ლი კო­მერ­ცია


თუ თქვენ რა­მის გა­ყიდ­ვა გსურთ, აუ­ცი­ლებ­ლად უნდა იყოთ წარ­მოდ­გე­ნი­ლი ონ­ლა­ინ სივ­რცე­შიც. დღეს ელექტრო­ნუ­ლი კო­მერ­ცია მე­ტად მზარ­დი სფე­როა და შე­სა­ბა­მი­სად, ონ­ლა­ინ გა­ყიდ­ვებს სა­ერ­თო გა­ყიდ­ვებ­ში ძა­ლი­ან დიდი ნა­წი­ლი უკა­ვია. სწო­რედ ამი­ტომ მნიშ­ვნე­ლო­ვა­ნია, რომ თქვენ ონ­ლა­ინ გა­ყიდ­ვე­ბის თქვენ­თვის მო­სა­ხერ­ხე­ბე­ლი ფორ­მა­ტი მო­ძებ­ნოთ და აქ­ტი­უ­რად იმუ­შა­ოთ ამ მი­მარ­თუ­ლე­ბით.


მარ­ტი­ვი შე­თა­ვა­ზე­ბა

ტექ­სტი უნდა იყოს მარ­ტი­ვი და გა­სა­გე­ბი. ეცა­დეთ თა­ვი­დან აი­რი­დოთ ზედ­მე­ტი ინ­ფორ­მა­ცია, რო­მე­ლიც ამ კონ­კრე­ტულ შემ­თხვე­ვა­ში მომ­ხმა­რე­ბელს გა­და­წყვე­ტი­ლე­ბის მი­ღე­ბა­ში ვერ და­ეხ­მა­რე­ბა. თუ თქვენ გსურთ, კლი­ენტს და­მა­ტე­ბი­თი ინ­ფორ­მა­ცია მი­ა­წო­დოთ კომ­პა­ნი­ის, პრო­დუქ­ტის თუ სი­ახ­ლის შე­სა­ხებ, ამას ნუ გა­ა­კე­თებთ გა­ყიდ­ვას­თან ერ­თად, არა­მედ მისი მი­წო­დე­ბის სხვა ფორ­მა მო­ი­ფიქ­რეთ.


ინო­ვა­ცი­უ­რი მე­თო­დე­ბი

მო­ი­ძი­ეთ გა­ყიდ­ვე­ბის თა­ნა­მედ­რო­ვე და პრაქ­ტი­კუ­ლი სა­შუ­ა­ლე­ბე­ბი. მა­გა­ლი­თად, ერთ-ერთი ესე­თია adword.ge. ეს არის პო­ტენ­ცი­ურ კლი­ენ­ტებ­თან მის­ვლის მარ­ტი­ვი გზა ოპ­ტი­მა­ლუ­რი და­ნა­ხარ­ჯე­ბით, რად­გან თან­ხას იხ­დით მხო­ლოდ მას შემ­დეგ, რაც სა­ი­ტის ვი­ზი­ტო­რი თქვენს რეკ­ლა­მას და­აკ­ლი­კებს. მრა­ვალ­ფე­რო­ვა­ნი სა­ი­ტე­ბი­დან თა­ვად ირ­ჩევთ, რო­მელ­ზე რამ­დე­ნი ხნით გსურთ რეკ­ლა­მის გან­თავ­სე­ბა.


კარ­გი ვი­ზუ­ა­ლი

სერ­ვი­სის თუ პრო­დუქ­ტის გა­ყიდ­ვის დროს დიდი მნიშ­ვნე­ლო­ბა აქვს ვი­ზუ­ა­ლურ მხა­რეს, თუ რო­გორ არის ის წარ­მოდ­გე­ნი­ლი. გა­და­ი­ღეთ მა­ღა­ლი ხა­რის­ხის ფო­ტო­ე­ბი, რო­მე­ლიც თქვენს შე­თა­ვა­ზე­ბას კარ­გად წარ­მო­ა­ჩენს. გა­ყიდ­ვა­ში სხვა სა­ხის ვი­ზუ­ა­ლუ­რი მა­სა­ლა, მა­გა­ლი­თად, ინ­ფოგ­რა­ფი­კე­ბის ჩარ­თვაც და­გეხ­მა­რე­ბათ.


მსუ­ბუ­ქი იუ­მო­რი

პო­ტენ­ცი­უ­რი მომ­ხმა­რებ­ლე­ბის ყუ­რა­დღე­ბის მიქ­ცე­ვა­ში იუ­მო­რი და­გეხ­მა­რე­ბათ. იუ­მო­რი შემ­დგა­რი ურ­თი­ერ­თო­ბე­ბის ერთ-ერთი მთა­ვა­რი წი­ნა­პი­რო­ბაა. ასეა გა­ყიდ­ვე­ბის შემ­თხვე­ვა­შიც. ნუ გა­და­იჭ­რე­ბით და­ცინ­ვა­სა და სარ­კაზმში, მაგ­რამ იყა­ვით უშუ­ა­ლო­ე­ბი, გა­მო­ი­ყე­ნეთ მხი­ა­რუ­ლი, სა­სი­ა­მოვ­ნო სი­ტყვე­ბი, რომ­ლე­ბიც პო­ტენ­ცი­ურ მომ­ხმა­რე­ბელს გა­ა­ღი­მებს, და­დე­ბით ემო­ცი­ებს გა­მო­იწ­ვევს და თქვენ­და­მი პო­ზი­ტი­უ­რად გა­ნა­წყობს.

0
158
5-ს მოსწონს
ავტორი:intermedia.ge
intermedia.ge
Mediator image
Mediator image
158
  
კომენტარები არ არის, დაწერეთ პირველი კომენტარი
0 1 0